راهنمای خرید اینترنتی کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸

راهنمای  خرید اینترنتی کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار ایمنی, ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, کلاه ایمنی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار ایمنی/کلاه ایمنی/

 

نقد و بررسی کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸

محصول مورد نظر شما یعنی کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸ در برند کلاه ایمنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
استفاده از تجهیزات حفاظت فردی برای پرسنل باعث ایجاد حس رضایت و افزایش راندمان کاری در محیط‌های صنعتی و ساختمانی میشود. طبق تحقیقات گسترده به عمل آمده و در نظر گرفتن خطرات احتمالی محیط کاری بر آن شدیم تا با تولید کلاهی همراه با خصیصه زیبایی به میزان قابل توجهی این خطرات را کاهش دهد. کلاه فوق از دو بخش تشکیل شده قسمت پارچه ای و قسمت پلاستیکی که از مزایای زیر برخوردار است : ۱- قسمت پارچه ای از جنس کتان بوده و قسمت نقاب کلاه با توجه به فعالیت مصرف کننده در فضای باز که نیاز به جلوگیری از نور آفتاب دارد با طول ۷سانتی متر، ضخیم و فرم پذیر است . همچنین داخل کلاه از عرق گیر(ابر با روکش تور با ضخامت ۳میلیمتر) استفاده شده است. ۲- قسمت پلاستیکی از جنس پروپیلن و تزریق اول میباشد (تزریق اول به معنای استفاده از متریال نو و غیر بازیافتی است که کیفیت و دوام کالا را بالا میبرد) طراحی این قسمت از کلاه به گونه‌ای انجام شده که در کنار محافظت ، راحتی مصرف کننده در اولویت قرارگرفته شود. در بالای قسمت پلاستیکی کلاه دو ردیف پل با فاصله مناسب از هم وجود دارد که این فاصله تهویه هوا را سهولت می‌بخشد ضمن اینکه پل‌های بالایی وظیفه دفع ضربات سبُک را دارند و به صورت فنری هستند و پل‌های پایینی با توجه به ارگونومی سر دارای زوایا و قوس‌های متفاوت میباشد که باعث میشود به راحتی روی سر قرار بگیرد و در اطراف قسمت پلاستیکی محلهایی برای تردد هوا در نظر گرفته شده است . در نهایت با در نظر گرفتن متفاوت بودن اندازه سر‌ها شیارهایی جهت تغییر اندازه قسمت پلاستیکی تعبیه شده است. ضمناً این کلاه برای کارهای سبُک و ضربات سبُک و همچنین کار در فضای بسته طراحی شده و برای کار در ارتفاعات و موتورسواری وپرتاب اجسام سنگین مناسب نمی‌باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی یدک 2 عددی خوشبو کننده اتومبیل Freshtech با رایحه Apple Crisp

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸


ویژگی و مشخصات کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸

تصاویر برای کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸

برچسب های لازم برای کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸ |
خرید اینترنتی کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸ |
مشخصات و قیمت کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کلاه ایمنی نقابدار تولیدی محافظت مدل ۰۸ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول