راهنمای خرید اینترنتی کنسول روستیک دکور مدل L330

راهنمای  خرید اینترنتی کنسول روستیک دکور مدل L330دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کنسول روستیک دکور مدل L330 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, کنسول, مبلمان خانگی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/مبلمان خانگی/کنسول/

 

نقد و بررسی کنسول روستیک دکور مدل L330

محصول مورد نظر شما یعنی کنسول روستیک دکور مدل L330 در برند کنسول می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مجموعه روستیک دکور تولید کننده محصولات چوبی همواره در تلاش است محصولاتی با طراحی نوین و با کیفیت بالا را ارایه دهد.کنسول مدل L330 قابل نصب بر روی انواع شوفاژ می باشد این محصول در دو سایز در عرضه شده است که این مدل سایز بزرگ بوده و سایز کوچکتر با نام کنسول روستیک دکور مدل S440 معرفی شده است حداکثر ابعادشوفاژ مناسب برای این محصول ۱۱۲ طول ۷۰ ارتفاع و عمق ۱۸ سانتی متر می باشد. .استفاده از چوب روسی خشک شده توسط دستگاه خشکن صنعتی،سمباده کاری عالی و صیغلی بودن سطح چوب، اجرای ابزار پخ در تمامی لبه های محصول و همچنین اجرای یک لایه جلا بر روی رنگ از ویژگی های بارز محصولات مجموعه روستیک دکور می باشد. مدل بی رنگ این محصول فاقد هر گونه رنگ و جلایی می باشد و مناسب برای افرادی که می خواهند رنگ دلخواه خود را اجرا کنند و یا از رنگ چوب خام استفاده کنند می باشد. مدل رنگ شده در تصویر رنگ قهوه ای روشن می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی ویفر کاکائویی کاراملی تامبی کوپا با طعم نارگیل - 18 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کنسول روستیک دکور مدل L330


ویژگی و مشخصات کنسول روستیک دکور مدل L330

تصاویر برای کنسول روستیک دکور مدل L330

برچسب های لازم برای کنسول روستیک دکور مدل L330

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کنسول روستیک دکور مدل L330 |
خرید اینترنتی کنسول روستیک دکور مدل L330 |
مشخصات و قیمت کنسول روستیک دکور مدل L330 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کنسول روستیک دکور مدل L330 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول