راهنمای خرید اینترنتی کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

باغبانی و کشاورزی, خاک و کود, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, کاشت و پرورش گیاه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی و کشاورزی/کاشت و پرورش گیاه/خاک و کود/

 

نقد و بررسی کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم در برند خاک و کود می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
داشتن گیاهانی سالم و شاداب نیازمند مراقبت‌هایی ویژه است. پس از رعایت شرایط محیطی نگهداری گیاه انتخاب نوع کود برای رشد و گلدهی، امری بسیار مهم و ضروری برای گیاهان محسوب می‌شود، محصولی که در تصویر مشاهده می‌نمایید «کود فولویک اسید گیلدا» می باشد که توسط شرکت «کشت بن آسیا» تولید و توسط شرکت «گیلدا» عرضه می‌گردد. فولیک اسید یکی از اجزاء تشکیل دهنده هیومیک اسید است. فولویک اسید به دلیل وزن مولکولی کم از نظر بیولوژیکی بسیار فعال است. این مسئله به فولویک اسید اجازه میدهد تا مواد معدنی و عناصر غذایی را در ساختار خود حل کند و تبدیل به یک پک کامل غذایی گردد. این پک های غذایی به شکلی در می آیند که به راحتی با بافت زنده گیاه ارتباط بر قرار کرده و جذب می شود. مولکول های فولویک اسید همچنین طیف وسیعی از مواد گیاهی مانند ویتامین ها، اسیدهای آمینه، اکسین ها، آنزیم ها و هورمون ها را جذب و منتقل میکنند. همچنین این کود pH خاک را تنظیم نموده و شوری خاک را کنترل مینماید. گیلدا از سال ۱۳۸۵ در زمینه‌ تولید نهاده های کشاورزی تحقیق و فعالیت می‌نماید. تحقیقات تخصصی انجام‌ شده توسط متخصصان این برند، باعث تولید محصولاتی طبیعی و ارگانیک با نام تجاری گیلدا شده است. محصولات این شرکت علاوه بر استفاده در بخش کشاورزی، برای پرورش و رشد گیاهان خانگی بسیار مفید و مناسب هستند. استفاده از این محصولات سلامتی و شادابی بیشتری به گیاهان شما خواهد بخشید.

  راهنمای خرید اینترنتی پوکه لیکا درشت مدل 786 حجم 2 لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم


ویژگی و مشخصات کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم

تصاویر برای کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم

برچسب های لازم برای کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم |
خرید اینترنتی کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم |
مشخصات و قیمت کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کود فولویک اسید گیلدا مدل فولوابن وزن ۲۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول