راهنمای خرید اینترنتی کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit

راهنمای  خرید اینترنتی کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kitدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بهداشت دهان و دندان, زیبایی و سلامت, لوازم بهداشتی, مسواک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/بهداشت دهان و دندان/مسواک/

 

نقد و بررسی کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit

محصول مورد نظر شما یعنی کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit در برند مسواک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر برای تمیز کردن سیم و براکت‌های دندان ارتودنسی‌ شده‌تان دنبال محصولات تخصصی می‌گردید مطمئنا برند G.U.M را می‌شناسید. جی یو ام برای راحت‌تر کردن مصرف کنندگان، کیت کامل و ضروری ارتودنسی مدل ارتودنتیک را عرضه کرده است که هر آنچه برای مراقبت از دندان و براکت‌های روی آن لازم است در خود جای داده است. سیم دندان به طور دائمی برای چند ماه و یا حتی بیشتر بر روی دندان نصب می‌شود که تمیز کردن آن نیاز به دقت و استفاده از محصولات تخصصی دارد. کیت ارتودنسی G.U.M شامل مسواک ارتودنسی، بین دندانی تراولر، موم ارتودنسی، نخ دندان وعبور دهنده‌ی آن است. مسواک ارتودنسی این کیت به دلیل شکل V مانند به راحتی روی سیم و براکت‌ها را تمیز می‌کند و سر کوچک و الیاف نرم و حاوی نعناع آن باعث آزار دندان نمی‌شود. این مسواک دارای الیاف کوتاه میانی برای تمیز کردن سطح براکت و الیاف بلند بیرونی برای تمیز کردن زیر و اطراف براکت است. با استفاده از برس بین دندانی که دارای الیاف انتی باکتریال است می‌توان بین دندان و سیم فک و هر فضای بزرگ بین دندانی را که خارج از دسترس مسواک اصلی بوده تمیز و باقیمانده‌ی مواد غذایی را خارج کرد. نخ دندان باتلر ویو دارای بافت در هم پیچیده‌ی بسیار مقاوم برای برداشت حداکثر پلاک میکروبی از فواصل بین دندانی است که به همراه عبوردهنده‌ی نخ دندان برای راحتی در رد کردن باتلرویو قسمت‌های باقیمانده را پاک می‌کند. در مواقعی که سیم به دهان، لثه و گونه آسیب وارد می‌کند و باعث زخم شدن آن‌ها می‌شود، می‌توان از موم بی رنگ برای کاهش درد استفاده کرد. این کیت تولید کشور آمریکا است و برای همه‌ی افرادی که تحت درمان با ارتودنسی هستند مفید و ضروری است.

  راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی شوکو مدل UNIMOG

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit


ویژگی و مشخصات کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit

تصاویر برای کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit

برچسب های لازم برای کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit |
خرید اینترنتی کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit |
مشخصات و قیمت کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیت ارتودنسی جی یو ام مدل Orthodontic Kit رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول