راهنمای خرید اینترنتی کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳

راهنمای  خرید اینترنتی کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, زنانه, کیف زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/کیف زنانه/

 

نقد و بررسی کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳

محصول مورد نظر شما یعنی کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳ در برند کیف زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیف مدل ۶۹۳ از نوع پاسپورتی بند دار است که دارای دو قسمت است قسمت جلویی کیف که با دکمه پرسی نرم و راحت بدون هیچ فشاری قابل باز و بسته شدن است مناسب قرار دادن گوشی تلفن همراه , آینه جیبی و لوازم آرایش میباشد قسمت وسط کیف که دارای زیپ فلزی میباشد نیز دارای سه قسمت است دو قسمت که مناسب قرار دادن پول و همچنین مدارک مانند دفترچه بیمه و … میباشد هم چنین این قسمت دارای یک جیب کوچک زیپی است که میتوان در آن سکه و سیم کارت و اقلام کوچک را قرار داد. این کیف هم چنین دارای محلی برای قرار دادن کارت های بانکی و شناسایی است که از به هم ریختگی مدارک جلوگیری میکند مدل ۲۵۶ به راحتی با هر مانتو و کفشی قابل ست شدن است و مناسب بانوان شیک پوش میباشد . جنس این کیف از نوع چرم مصنوعی با کیفیت است و عمر بالایی دارد که میتوان به صورت روزمره از آن استفاده کرد.بند این کیف در حالت باز ۱۳۰ سانتی متر است و قابل جداسازی است که میتوان به صورت دوشی و بند کج از آن استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی تیشرت کلاه دار مردانه مدل 002191 رنگ سرمه ای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳


ویژگی و مشخصات کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳

تصاویر برای کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳

برچسب های لازم برای کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳ |
خرید اینترنتی کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳ |
مشخصات و قیمت کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف پاسپورتی زنانه مدل ۶۹۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول