راهنمای خرید اینترنتی کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009

راهنمای  خرید اینترنتی کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری مردانه, کیف پول مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/اکسسوری مردانه/کیف پول مردانه/

 

نقد و بررسی کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009

محصول مورد نظر شما یعنی کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009 در برند کیف پول مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
طراحان مجموعه چرمینه اسپرت برآنند که محصولاتی را طراحی و تهیه کرده که مطابق با مد روز بوده و جوابگوی نیاز افراد باشند. کیف پول تمام چرم طبیعی گاوی “چرمینه اسپرت” نیاز هر شخصی را به یک کیف پول با ابعاد مناسب و کارا رفع میکند. این محصول دارای ۷ قسمت برای قراردادن انواع کارت میباشد که یک قسمت توری شکل نیز تعبیه شده تا در صورت نیاز کارت عکس دار یا عکس در آنجا بگذارید. ۱ قسمت زیپ دار در کنار ۲ قسمت دیگر محل قراردادن انواع اکسسوری، پول یا موبایل تا طول ۱۷ سانتیمتر میباشد. همچنین برای راحتی شما دو عدد آهنربا برای باز و بسته شدن درب کیف تعبیه شده است. کیف پول چرمینه اسپرت در بسته بندی اختصاصی که نام و نشان مجموعه چرمینه اسپرت بر روی آن حک شده، به صورت پلمپ برای شما ارسال میگردد. همچنین جهت جلوگیری از هرگونه سو استفاده سایرین یک عدد کارت تایید اصالت محصول چرمینه اسپرت که کدی ۶ رقمی برای روی آن وجود دارد در درون بسته برای شما ارسال میگردد. بسته بندی چوبی این محصول با حک لوگوی چرمینه اسپرت بر روی آن بسیار مناسب برای هدیه دادن است.

  راهنمای خرید اینترنتی کفش پیاده روی مردانه ریباک مدل classic

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009


ویژگی و مشخصات کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009

تصاویر برای کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009

برچسب های لازم برای کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009 |
خرید اینترنتی کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009 |
مشخصات و قیمت کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف پول مردانه چرمینه اسپرت کد Z-79009 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول