راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72

راهنمای  خرید اینترنتی کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72

محصول مورد نظر شما یعنی کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72 در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیف چرمی DADOO از سری Qin، کیف محافظی شیک و با اصالت، که از چرم ساخته شده است. کیف چرمی DADOO ، گوشی سامسونگ Galaxy A72 را به طور کامل با پوشش نرم و ظریفی می‌پوشاند. کاوری که روی نمایشگر را می‌پوشاند جنس نرمی دارد و مانع از خط و خش روی نمایشگر گوشی می‌شود اما بدنه اصلی کیف که گوشی را دربر می‌گیرد از جنس پلاستیک سخت طراحی و تولید شده است. در نتیجه مانع از آسیب دیدن گوشی در برابر ضربه، سقوط و سایر آسیب‌ های مشابه می‌شود. پوشش پشت بدنه در قسمتی که اطراف لنز دوربین را می‌پوشاند کمی ضخیم‌تر است. این ضخامت باعث می‌شود لنز دوربین از اطراف کاملا احاطه شده و به خوبی محافظت شود. داخل درب کاور اسلاتی برای جای کارت تعبیه شده است. بنابراین کاربران می‌توانند کارت‌ هایی که هر روز از آن‌ ها استفاده می‌کنند نظیر کارت مترو یا کارت بانک روزانه در این قسمت قرار دهند تا همیشه در دسترسشان باشد. به دلیل طراحی استاندارد کیف Samsung Galaxy A72 محل قرارگیری کلیدها، پورت‌ ها و دوربین با شیارهای دقیقی کاملا باز است و کاربران برای دسترسی به این امکانات مشکلی نخواهند داشت. همچنین، طراحی باریک کیف حجم محسوسی به گوشی اضافه نخواهد کرد. طراحی منحصر به فرد، محافظت از صفحه نمایش، نمای زیبای DADOO در پایین کاور همگی گویای کالایی با کیفیت و مرغوب است. با توجه به اندازه استاندارد این کیف محافظ مزاحمتی برای استفاده از پورت‌ ها و کلیدها وجود نخواهد داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ مدل چوب گردو کد 201

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72


ویژگی و مشخصات کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72

تصاویر برای کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72

برچسب های لازم برای کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72 |
خرید اینترنتی کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72 |
مشخصات و قیمت کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری دادوو مدل QIN 2022 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A72 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول