راهنمای خرید اینترنتی کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS

راهنمای  خرید اینترنتی کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FISدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار ایمنی, ابزار برقی و غیر برقی, ابزار غیر برقی, جعبه کمک‌های اولیه, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی و غیر برقی/ابزار غیر برقی/ابزار ایمنی/جعبه کمک‌های اولیه/

 

نقد و بررسی کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS

محصول مورد نظر شما یعنی کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS در برند جعبه کمک‌های اولیه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در زمان بروز حادثه و آسیب‌دیدگی سطحی شما یا اطرافیان، بهترین کار قبل از مراجعه به درمانگاه استفاده از جعبه یا کیف کمک‌های اولیه است. استفاده از این مجموعه‌ها برای جلوگیری از خون‌ریزی، تشدید آسیب‌دیدگی و آلوده شدن محل جراحت بسیار مناسب به نظر می‌رسد. امروزه بسیاری از افراد جامعه با طرز استفاده از جعبه‌ی کمک‌های اولیه آشنایی دارند. حتی کلاس‌هایی رایگان در مجموعه‌های مختلف درمانی و هلال‌احمر برای آموزش افراد به‌صورت مداوم برگزار می‌شود. شرکت «دیما» (Dimah) یک تولیدکننده‌ی لوازم و تجهیزات ایمنی است. محصولی که مشاهده می‌کنید، کیف کمک‌های اولیه‌ِی مدل FIS است که ازجمله‌ی محصولات شرکت دیماه محسوب می‌شود. این کیف با ابعاد۹ × ۲۳ × ۳۳ سانتی‌متر ساخته‌شده و محفظه‌های متعدد و تجهیزات متنوعی دارد. محتویات این کیف برزنتی شامل یک کپسول آتش‌نشانی و چجهیزات کمک‌های اولیه می‌شوند. برای بستن زخم بهتر است ابتدا به کمک بتادین و پنبه، محل را شستشو و ضدعفونی کنید. توجه داشته باشید که محل جراحت باید عاری از هر آلودگی مانند خاک، سنگریزه، پلیسه (فلزی)، خورده شیشه و مواردی ازاین‌دست باشد. سپس گاز استریل را از بسته‌ی مخصوص آن خارج کرده و روی زخم قرار دهید. در آخر به کمک باند و چسب محل جراحت را ببندید. اگر خون‌ریزی ادامه پیدا کرد یا با درد شدیدی همراه شده، بهتر است که به درمانگاه مراجعه کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی بالم لب پی ای مدل الماسی کد 4

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS


ویژگی و مشخصات کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS

تصاویر برای کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS

برچسب های لازم برای کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS |
خرید اینترنتی کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS |
مشخصات و قیمت کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف کمک‌های اولیه‌ دیما مدل FIS رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول