راهنمای خرید اینترنتی گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200

راهنمای  خرید اینترنتی گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اتصالات شبکه, تجهیزات شبکه و ارتباطات, توسعه دهنده محدوده بی‌سیم, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات شبکه و ارتباطات/اتصالات شبکه/توسعه دهنده محدوده بی‌سیم/

 

نقد و بررسی گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200

محصول مورد نظر شما یعنی گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200 در برند توسعه دهنده محدوده بی‌سیم می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گسترش‌دهنده‌ی شبکه، در واقع دستگاهی است که به صورت تعاملی با دیگر مودم/روترهای موجود در شبکه‌ کار می‌کند تا پوشش داخلی مودم یا روتر شما را بهبود ببخشد. این نوع از محصولات به مراتب قیمت پایین‌تری نسبت به مودم/روترهای قدرتمند با محدوده‌ی پوشش بالا دارند. بنابراین اگر مودم/روتر خود را از تامین کننده‌ی اینترنت (ISP) تهیه کرده‌اید و یک مودم/روتر معمولی است، به نظر می‌رسد تهیه‌ی یک گسترش‌دهنده‌ی شبکه در کنار استفاده از مودم/روتر معمولی موجود، به‌صرفه‌تر باشد. یکی از نکات قابل توجه برای انتخاب گسترش‌دهند‌ه‌های شبکه، قابلیت نصب آسان و سریع آن‌ها است. این‌ محصولات معمولاً به‌راحتی و از طریق یک راهنمای نصب مرحله ‌به ‌مرحله‌ (Wizard)، نصب و راه‌اندازی می‌شوند. گسترش‌دهنده‌ی شبکه RE200 توسط شرکت تی‌پی‌لینک (TP-Link) طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید با استفاده از این محصول، اینترنت را از طریق مدار برق، در سرتاسر منزل خود گسترش دهید. این آداپتور از سیم‌کشی برق موجود در ساختمان برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند. بنابراین با استفاده از این محصول می‌توانید از پریز برق، هم برق دریافت کنید و هم اطلاعات خود را در شبکه انتقال دهید. این مدل دارای دو آنتن داخلی است و مطابق با استاندارد ۸۰۲.۱۱n عمل می‌کند. گسترش‌دهنده شبکه RE200 از معدود مدل‌هایی است که قابلیت ارتقای شبکه به حالت دوباند را دارد که این یکی از ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه است. RE200 قادر خواهد بود اطلاعات را در باند ۲.۴ گیگاهرتز تا سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و در باند ۵ گیگاهرتز تا سرعت ۴۳۳ مگابیت بر ثانیه منتقل کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور کینگ پاور طرح تاج مدل AA22 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200


ویژگی و مشخصات گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200

تصاویر برای گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200

برچسب های لازم برای گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200 |
خرید اینترنتی گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200 |
مشخصات و قیمت گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گسترش دهنده شبکه بی‌سیم دو بانده تی پی-لینک مدل RE200 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول