راهنمای خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3

راهنمای  خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/گیتار/

 

نقد و بررسی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3

محصول مورد نظر شما یعنی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3 در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیتار کلاسیک رودریگز مدل C3 سازی ارزشمند با کیفیت صدای بی‌نقص است. رزت چوبی چندرنگ دست‌ساز، بر زیبایی صفحه رویی سدر یکپارچه، که صدایی گرم و گرد دارد، می‌افزاید. خرکی از جنس رزوود در کنار شیطانک و تیغه‌ی خرک از جنس استخوان، صدایی زنگ‌دار با کشش بالا فراهم می‌آورند. ماشین‌هد با روکش طلا و فرت‌هایی با روکش نقره، دوامی مادام‌العمر خواهند داشت. دسته از چوب ماهون ساخته شده که به دلیل سختی و استحکام بالا برای دسته بسیار مناسب است و صفحه انگشت‌گذاری از جنس رزوود هندی است که یکی از رایج‌ترین و بهترین چوب‌ها در ساخت صفحه انگشت‌گذاری محسوب می‌شود. بایندینگ زیبای بدنه از جنس چوب ماهون توجه را به بدنه‌ای از جنس رزوود هندی جلب می‌کند و نتیجه‌ی تمام این‌ها ترکیبی از صدای کلاسیک سنتی با زیبایی بصری متمایز است.
تاریخچه گیتارهای دست ساز اسپانیایی رودریگز به باشکوهی چوب‌هایی است که از آن‌ها ساخته می‌شوند. مانوئل رودریگز، نوه‌ی نوازنده‌ی گیتار فلامنکو، مانوئل رودریگز مارکوئی و پسر سازنده‌ی گیتارهای کلاسیک، لوتیر مانوئل رودریگز پرز، از سن ۱۳ سالگی در مادرید هنر ساخت گیتار را فرا گرفت و پس از مدتی فعالیت کردن در کارگاه خود در اسپانیا به سال ۱۹۵۹ به لس آنجلس مهاجرت کرد. مانوئل رودریگز برای حدود ۱۵ سال در لس آنجلس ماند و به تولید گیتار برای نوازندگان حرفه‌ای، بازیگران هالیوود، مدرسان و هنرجویان مشغول بود تا سرانجام در سال ۱۹۷۳ به مادرید بازگشت. مانوئل رودریگز با بهره گرفتن از مرغوب‌ترین چوب‌ها و شکل دادن دستی به آن‌ها بر اساس معیارهایی دقیق، گیتارهایی متمایز و متناسب با نیازهای برجسته‌ترین هنرمندان جهان ساخته است.
گیتار کلاسیک یا اسپنیش عضوی از خانواده گیتارها است که در موسیقی کلاسیک بکار برده می‌شود. بطور معمول گیتار کلاسیک، یک ساز آکوستیک چوبی با شش سیم از جنس پلیمری مانند نایلون است که بر روی سه تای آن‌ها (برای نت‌های بم) یک سیم فلزی ظریف به شکل فنر پیچانده می‌شود. گیتار کلاسیک به نوازنده امکان اجرای ملودی‌های پیچیده‌ای که نیاز به اجرای چند نت همزمان را دارند می‌دهد و از این رو به عنوان یک ساز سولو یا تکنوازی شناخته شده و علاوه بر موسیقی کلاسیک در دیگر سبک‌های موسیقی از جمله موسیقی پاپ نیز کاربرد زیادی یافته است.

  راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری فکرآوران مدل mench tehran

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3


ویژگی و مشخصات گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3

نوع ساز
گیتار کلاسیک
اندازه
۴/۴
جنس صفحه‌ی رویی
سدر کانادایی یکپارچه (Solid Canadian Cedar)
جنس صفحه‌ی پشتی
رزوود هندی لمینت (Laminated Indian Rosewood)
جنس صفحات کناری
رزوود هندی لمینت (Laminated Indian Rosewood)
جنس دسته
ماهون (Mahogany)
تقویت دسته با آبنوس
ندارد
جنس صفحه‌ی انگشت‌گذاری
رزوود هندی (Indian Rosewood)
جنس سردسته
رزوود هندی (Indian Rosewood)
جنس ماشین هد
روکش طلا
جنس بریج
رزوود هندی (Indian Rosewood)
جنس شیطانک
استخوان
جنس سدل
استخوان
محافظ صفحه
ندارد

تصاویر برای گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3

برچسب های لازم برای گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3 |
خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3 |
مشخصات و قیمت گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C3 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول