راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سری کتاب‌های دیکشنری جادوی کودکان متشکل از چهار دیکشنری تصویری است که به آموزش واژگان ضروری زبان انگلیسی می‌پردازد. با به‌کارگیری فناوری قلم‌های توکا، این محصول به کودکان این امکان را می‌دهد تا با حداقل کمک والدین و آموزگار و بدون نیاز به آموزش الفبا، تلفظ صحیح واژگان انگلیسی را بیاموزند و از آن‌ها استفاده کنند. کافی است تصویر و یا واژه موردنظر را با قلم توکا انتخاب کنید تا بلافاصله تلفظ صحیح لغت را به زبان انگلیسی و فارسی بشنوید. همچنین مکالمه شخصیت‌های کتاب با یکدیگر، علاوه بر افزایش جذابیت کتاب، توجه کودکان را به جملات انگلیسی جذب می‌کند. بخش بازی‌ها که برای هر مبحث به‌طور جداگانه طراحی‌شده، با مطرح کردن پرسش‌های شفاهی با صدایی دوستانه و در قالب بازی، کودکان را دعوت می‌کند جواب صحیح را با قلم انتخاب کنند و به این ترتیب فرآیند یادگیری تکمیل می‌شود.
فناوری قلم‌های توکا علاوه بر افزایش جذابیت کتاب‌ها و علاقه‌مند کردن کودکان به حوزه‌ی کتاب و آموزش، با به‌کارگیری همزمان دو حس بینایی و شنوایی، ضریب یادگیری را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.
این مجموعه که به طور خاص برای کودکان طراحی‌شده، ۱۰۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی را با توجه به محیط کاربرد آن‌ها طبقه‌بندی کرده و در قالب تصاویر جذاب به کودکان معرفی می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول