راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بازگشت ما به خاطره روزهای جنگ، بازخوانی تاریخی است که شکوهمند و بیبدیل است؛ و شاید یک جور ستایش دوباره و زنده نگهداشتن یاد آن مردان بزرگ در ذهن؛ مردانی که گاه هنوز پشت لبشان سبز نشده بود اما رمز استقامت را در میدان تیر و ترکش پیدا میکردند.
«گردان چهارنفره» جنگ را در دنیای این نوجوانان روایت میکند. چهار نوجوانی که یک جان هستند در چهار جسم، و اگرچه مثل همه همسن و سالهایشان آرزوها و ترسها و خودخوریهای خودشان را دارند، اما باکشان نیست که همین جان را هم برای انجام وظیفهای فدا کنند که به آنها محول شده است. داستان دهقان در ساختار و شکل، داستانی کلاسیک از جنگ است ؛ اما او به لحاظ پرداخت جزئیات و روابط آدمها با یکدیگر تا حدودی سعی دارد به ادبیات مدرن جنگ نزدیک شود و همین موضوع خواندن کتاب را برای مخاطب امروزی جذاب میکند.
همه جای داستان سرشار از نمادها و نشانه هاست؛ بلدرچینها که نماد سربازان ایرانی هستند و سگهایی که نماد دشمنند.
دهقان در ملتهب‌ترین فضای داستانش نیز لحن طنز خود را از دست نمی‌دهد و اگرچه اتفاقات در یک دوره زمانی کوتاه روی می‌دهد، اما تعلیق ماجرا و جذابیت شخصیت‌ها، قصه را همچنان جاندار و پر رمق نگه می‌دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی سنجاق سینه زنانه مدل ماری کد 108

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
بزرگسالان

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول