راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی پاک کن اریک کراوزه مدل سنسور کد 25 بسته 5 عددی

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «توکویل» اثر «ژاک کنن هوتر» است. این کتاب را «بزرگ نادرزاد» به فارسی برگردانده است. در مورد کتاب آمده است: «زمانی مارکس مالک‌الرقاب اذهان روشنفکران جهان بود. حالا مدتی است که توکویل پیام‌آور حیثیت انسانی در جهانی متمدن شده است و به همین دلیل است که او را پدر فلسفه سیاسی معاصر می‌دانند. توکویل، مورخ و سیاست‌مدار فرانسوی، در ۱۸۰۵ به دنیا آمد و در ۱۸۵۹ از جهان رفت. او در آغاز جوانی سفری به امریکا کرد که حاصل آن دو جلد کتاب شد: «دموکراسی در امریکا». این کتاب هنوز هم از بهترین ابزارهای شناخت جامعه و فرهنگ و روح و روان امریکاست. اما توکویل کتاب‌های دیگری هم درباره رژیم قبل از انقلاب کبیر فرانسه نوشته و نیز خاطرات شخصی خود را که متضمن تاملات او درباره اوضاع اجتماعی و سیاسی فرانسه قبل و بعد از انقلاب ۱۷۸۹ است به تحریر کشیده که در حکم مکتبی برای آموختن تفکر سیاسی لیبرال است. توکویل می‌گفت بزرگ‌ترین خطری که امروز ما را تهدید می‌کند نه آزادی بی‌بند و بار و هرج و مرج است و نه استبداد و خودکامگی و وضعیت حسین‌قلی‌خانی. بزرگ‌ترین خطر بی‌حس و حال بودن مردم در قبال قضایای روزمره است: بی‌علاقگی، سستی، کاهلی، بی‌تفاوتی و …» کتاب حاضر را انتشارات «هرمس» به چاپ رسانده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


  راهنمای خرید اینترنتی

ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول