راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تاریخ خوی سرگذشت منطقه پر حادثه‌ای‌ست که از سه هزار سال پیش یکی از مراکز مهم تمدن ایرانی بوده و به سبب موقعیت جغرافیایی حوادث مهمی در آن جریان یافته که تحقق آن‌ها نکات تاریک تاریخ ایران را روشن می‌کند. روابط سیاسی و نظامی با اقوام همسایه از هجوم‌های عثمانی‌ها و جنگ‌های ایران و روس و جنگ اول جهانی در ایران و نکته‌های ناگفته‌ای از انقلاب مشروطیت با دید تازه و تحلیل علمی در این کتاب مطرح است.
مولف به سائقه عشق به ایران و عشق به زادگاه خود به مدت پنجاه سال کلیه منابع خطی و چاپی و اسناد آرشیوی را در ایران و خارج مورد تحقیق دقیق قرار داده و اثری پدید آورده است که همواره سرمشق صحیح تحقیق و نگارش شهر‌نامه‌ها خواهد بود و بی‌گمان برای هیچ شهر و ناحیه کشور چنین کتاب جامعی تألیف نشده است. تاریخ خوی را می‌توان بحق دایره‌المعارفی از تاریخ فرهنگ و ادبیات سه هزار ساله تمدن ایرانی دانست.
تاریخ خوی به نثری شیوا و شاعرانه نگارش یافته و جذابیت یک رمان شیرین و دلپذیر را دارد و به علت مزایای گونه‌گون خود کتاب برگزیده‌سال ۱۳۷۲ انتخاب و اعلام شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب شلواری بارداری زنانه اسمارا مدل 316814

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول