راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی علوم اجتماعی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی علوم اجتماعی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب زنانه طرح قلب و چهارخانه شیشه ای مجموعه 2 عددی

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی علوم اجتماعی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «تجارت منصفانه برای همه» نوشته‌ی مشترک «جوزف ای. استیگلیتز» برنده جایزه نوبل اقتصاد و «اندرو چارلتون» را «مسعود کرباسیان» به فارسی برگردانده است. این کتاب در سیزده فصل به موضوعاتی در زمینه‌ی مسائل مختلف اقتصاد جهانی از جمله موضوع جهانی شدن، مباحث مربوط به توسعه، سازمان جهانی تجارت و اقتصاد بین‌الملل می‌پردازد. در توضیح پشت جلد آمده است: «در جهانی که اقتصاد کشور‌ها به نحو شگفت‌آوری متاثر از روابط خارجی است، تجارت به مثابه‌ی مونور رشد و توسعه‌ی اقتصادی پایدار در گرو تحرک در حوزه تجارت خارجی است، اما بسیاری از کشورها که بیشتر آن‌ها کشور‌های در حال توسعه هستند، نتوانستند از این امکان به خوبی استفاده نموده، مسیر توسعه را بپیمایند. جوزف استیگلیتز برنده نوبل اقتصادی سال ۲۰۰۱ معاون ارشد پیشین بانک جهانی و صاحب‌نظر در اقتصاد بین‌الملل و جهانی‌شدن در این کتاب با همکاری اندرو چارلتون شرایط کنونی تجارت جهانی را مورد بررسی انتقادی قرار داده و عدالت و انصاف را حلقه گمشده رژیم تجارت کنونی جهان می‌دانند… استیگلیتز و چارلتون عمیقا اعتقاد دارند که هرچند برای ایجاد نظام تجاری که بازتاب تجارت منصفانه برای همه کشورها باشد، راهی طولانی در پیش ما است اما همه باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.» کتاب حاضر را نشر «چشمه» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

  راهنمای خرید اینترنتی کاور گلدن گارد طرح رنگین کمان مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi note 10 4G/10S

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول