راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب چاپی شعر و ادبیات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب چاپی شعر و ادبیات/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب شیوه گرگ اثر جردن بلفورت نشر شیر محمدی

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی شعر و ادبیات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «مرگ بازی» نوشته‌ی «پدرام رضایی‌زاده» است. قسمت‌هایی از کتاب را می‌خوانیم: «می‌گفتند روبه‌روی خانه‌اش ایستاده بوده و توی کیف کوچکش دنبال کلید در می‌گشته، که موج انفجار یا شاید یک ترکش سرگردان، سرش را پرت می‌کند وسط خیابان. شاید آژیر خطر را نشنیده بوده یا در همان چند ثانیه‌ی آخر با خودش زمزمه کرده که این بار هم نوبت دیگری است و کسی با او کاری ندارد. همیشه از جایی آغاز می‌شود که انتظارش را نداری. یک مرتبه به خودت می‌آیی و می‌بینی وسط خاطره‌ای افتاده‌ای که تمام روزهای گذشته خواسته‌ای فراموشش کنی. هر چه با خودت تکرار کنی که همه چیز تمام شده و دلیلی برای یاد آوردنش وجود ندارد، باز یک روز با بهانه‌ای حتی کوچک، خودش را از گوشه‌ی ذهنت بیرون می‌کشد و هجوم می‌آورد به گذر دقیقه‌های آن روزت.»، «می گفتند نبودنش را که قبول کنی تمام است، همه چیز می‌شود همان‌طور که تو دوست داری، بی کم و کاست. بعد دیدم که نه، یعنی خیال می‌کردم که قبولش کرده‌ام، خیال می‌کردم که همه چیز خوب است و هیچ‌چیز و هیچ‌کس کم نیست. از بچه‌ها که جدا می‌شدم، آخرین صفحه‌ی کتاب را که ورق می‌زدم، آخرین لیوان را که خالی می‌کردم، همان لحظه‌ای که خودم را می‌انداختم روی تخت و خیره می‌شدم به یکی از کنج‌های تاریک اتاق، یادم می‌افتاد که چیزی کم است و شاید هم کسی و بعد می‌فهمیدم که تمام این روزها خیال می‌کردم که …» این کتاب را نشر «چشمه» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی شکلات خوری چوبی مدل 130

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول