راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب چاپی شعر و ادبیات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب چاپی شعر و ادبیات/

 

  راهنمای خرید اینترنتی سیم چین مدل T5011-6D کد 00215 سایز 6 اینچ

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی شعر و ادبیات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

مجموعه شعر «عقل عذابم می‌دهد» سروده‌ی «علی باباچاهی» شعرهای دی ماه ۱۳۷۵ تا فروردین ۱۳۷۸ او را دربردارد. علی باباچاهی متولد سال ۱۳۲۱ در شهرستان کنگان استان بوشهر است. وی دوره دبستان و دبیرستان را در بوشهر گذراند. در دوره اول متوسطه، به شعر و ادبیات علاقه‌مند شد. در مسابقه ادبی دانش‌آموزی دبیرستان‌های بوشهر و سپس شیراز رتبه اول را به دست آورد. در این دوره شعرهایش در مجلات تهران، با نام مستعار «ع. فریاد» چاپ می‌شد اما وقتی یکی از شعرهای این شاعر در مجله امید ایران به عنوان «بهترین شعر هفته» به چاپ رسید، شعرهایش را به امضای خودش در مجلات چاپ کرد. عقل عذابم می‌دهد در ادامه‌ی خطِ سیر شعرهای دهه‌ی هفتاد باباچاهی حرکت می‌کند که در قیاس با شعرهای پیش از این‌دهه‌ی او فراروی‌ها، نوآوری‌ها و چرخش‌های نویی را در آن شاهد هستیم. مواجهه با تغزل در وضعیتی دیگر و سفیدخوانی‌های خلاقانه به‌انضمام حضور پارودی، آشنایی‌زدایی از مفاهیم، دخل و تصرف در نحوِ زبان از دیگر خصلت‌های این مجموعه است. شعری از این مجموعه را با هم می‌خوانیم: «مردی که خودش را تمام روز/ در یک اتاق زندانی می‌کند/ اصلاً دیوانه نیست/ یا انار متراکمی است که در پوست خودش جا خوش کرده/ یا پیاز متورمی است که لایه‌لایه پرده بر نمی‌دارد از تنهایی‌اش/ در بیروت مردی را دیدم/ با پای گچ‌گرفته/ که از تابوت بیرون نمی‌پرید/ پلنگ هم در قفس آهنین تصوری از آزادی دارد/ در جنگ تن به تن هر دو پا گذاشتیم به فرار/ من از یک طرف/ من ِ دیگر من از طرف دیگر/ و شانه به شانه به خانه رسیدیم دقیقاً/ و من زیر یک سقفِ دراز به دراز/ دراز کشیدم» کتاب حاضر را نشر «چشمه» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ اردیبهشتستان کدm1692

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول