راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اوج فلسفه هلنی را باید در نظریات استادانه‌ای مشاهده کرد که فیلون ( ۲۰ قبل از میلاد تا ۵۰ میلادی ) از طریق شروح فلسفی متبحرانه‌اش بر کتاب مقدس به دست داده است. تردیدی نیست که فیلون در زمره علمای دین بود و نقشی موثر در زندگی هم کیشان خویش ایفا کرد. وی استاد تمام عیار فلسفه و زبان یونانی بود و با تنوعی چشم گیر در سبک خطابی و بلاغی و با لحنی بس نقادانه به دین و فلسفه نظر می کرد و طعنه جانانه‌ای بر اخلاق عمومی از آن حیث که خصیصۀ عصر یونانی – رمی بود، روا داشت.

اگرچه فیلون به کمال، با متون فلسفی یونانی و دست اول، آشنایی داشت اما نباید او را صرفا یک فیلسوف دانست، نظراتش در بحث لوگوس، خلقت، تفسیر و تأویل یکی از دلکش ترین مباحثی است که تا کنون مطرح شده است. از این رو باید او را سرچشمۀ هرمنوتیکی دانست که به صورتی، حتی به روزگاران ما، ادامه یافته است. بحث کهنه او برای ما امروزیان، نو می نماید، یعنی دین را از چشم انداز فلسفی نگریستن.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب طرح کیتی کد STK 05

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
تمامی گروه های سنی

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول