راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب فلسفه و روانشناسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب فلسفه و روانشناسی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب فلسفه و روانشناسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب «فلسفه‌ی دائودجینگ» به قلم هانس جورج مولر و ترجمه محمد طباطبائی از سوی انتشارات فروزش منتشر شده است. مولر استادیار دانشکده فلسفه‌ی دانشگاه بروک در اونتاریوی کاناداست. کتاب‌های او در زمینه‌ی فلسفه چین و فلسفه تطبیقی از جمله تدوین دائودجینگ به زبان آلمانی بر اساس دست‌نوشته‌های ما وان دویی از شهرت بسزایی برخوردارند. او برنده‌ی جایزه‌ی فلسفی استرانیاک در سال ۱۹۹۵ شده است.
ریچارد جان لاین، نویسنده‌ی کتاب کلاسیک تغییرات درباره‌ی این کتاب اظهار داشته است: «هانس جورج مولر تحلیلی روشن و سامانمند از اثر کلاسیک چینی دائودجینگ (تائوت چینگ) به دست می‌دهد. او تصاویر و اندیشه‌های تکراری سازنده‌ی متن را معرفی می‌کند و رویکردهای مفید متعددی را آشکار می‌سازد که برای فهم این اثر مهم ضروری هستند. تفاسیر مولر درباره‌ی مباحث ریشه‌ای فلسفی در دائودجینگ، مفاهیم تعیین‌کننده‌ای مانند یین و یانگ، دائو و د را روشن می‌سازند. او آموزه‌های خود را در موضوعات مختلفی مانند جنسیت، اخلاق، آرزومندی و اشتیاق، کیهان‌شناسی، طبیعت بشری، هیجانات، زمان، مرگ و مجازات مرگ بسط می‌دهد. دائو د جینگ همچنین ایده‌ی مشخصی از نظم اجتماعی و رهبری سیاسی به دست می‌دهد و فلسفه‌ای را در باب جنگ و صلح ارائه می‌دهد. کتاب فلسفه‌ی دائو د جینگ با شرحی تصویری، نقدی بر دیدگاه فلسفی اومانیسم غربی است».

  راهنمای خرید اینترنتی آویز تزئینی مدل جوراب کریسمس کد ACF00029

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول