راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدل فرشینه آشپزخانه طرح قاشق رنگی

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «مفاهیم اساسی جامعه‌شناسی» نوشته‌ی «ماکس وبر» و ترجمه‌ی «احمد صدارتی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «مفاهیم اساسی جامعه‌شناسی بخشی از مجموعه‌ی بزرگ اقتصاد و جامعه اثر ماکس وبر است که سچِر آن را به خاطر اهمیت ویژه‌اش جداگانه به زبان انگلیسی برگرداند و ترجمه‌ی فارسی نیز از روی همان صورت گرفته است. کتاب حاضر در واقع مقدمه‌ای است بر مجموعه آثار وبر و کلید افکار و آرای او به شمار می‌رود.» کتاب حاضر بخشی از مجموعه بزرگ اقتصاد و جامعه اثر ماکس وبر است که نظر به هاهمیت آن، به‌طور جداگانه «ه.پ. رسچ » به زبان انگلیسی برگردانده و ترجمۀ فارسی را آن نیز احمد صدارتی در سال ۱۳۶۷ از روی همین نسخه انجام داده است. تالکوت پارسونز و ای. ام. هندرسون نیز مدت‌ها پیش از سچر، جلد اول مجموعه اقتصاد و جامعه را ذیل عنوان نظریه سازمان اجتماعی و اقتصادی به زبان انگلیسی ترجمه کرده‌اند که این کتاب کوچک اما عمیق و دشوار، بخش مقدماتی آن است و در واقع کلید فهم و مقدم‌های بر کل آثار وبر به‌شمار می‌رود. در ضمن این کتاب، نخستین کتاب از آثار وبر است که به زبان فارسی برگردانده شده است. این اثر، مقدمه‌ای است مفصل شامل شرح نسبتاً کاملی از زندگی وبر و برخی فعالیت‌های علمی، اجتماعی و سیاسی او و همچنین به نحو پیوسته و منسجم، مهم‌ترین مفاهیم تخصصی و تعریف‌های اولیه یا پایه‌ای او را مرور می‌کند.  این کتاب را نشر «مرکز» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کوسن مدل اسم حسین و میترا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
تمامی گروه های سنی

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول