راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب «بوستان» اثری مهم از شیخ اجل «سعدی» است. در توضیحات کتاب آمده است: «بوستان، همتای جاودانه گلستان، با این تفاوت که منظوم است. این منظومه چهارهزاربیتی همانند گلستان داستان به داستان و مواعظ شیرینی در آغاز یا انجام هر داستان در ان آمده است. وزن این منظومه، همانند شاهنامه فردوسی (بحر متقارب) است. این اثر درخشان هم مانند گلستان مخاطب عام و خاص دارد و مطبوع هر طبعی است و بیش از هفتصد سال است که در اقالیم زبان فارسی (علاوه بر ایران، شبه‌قاره هند، افغانستان و آسیای میانه به ویژه سمرقند و بخارا و تاجیکستان) در مکتب‌خانه‌ها و سپس در عصر جدید در آموزشگاه‌ها و مدارس عالی و دانشکده‌ها کتاب درسی آموزشی است و مهم‌ترین درسی که می‌دهد درس زندگی است. بوستان مشتمل بر ۱۰ باب است: ۱. در عدل و تدبیر و رای ۲. در احسان ۳. در عشق و مستی و شور ۴. در تواضع ۵. در رضا ۶. در قناعت ۷. در عالم تربیت ۸. در شکر بر عافیت ۹. در توبه و راه صواب ۱۰. در مناجات و ختم کتاب.» کتاب حاضر را انتشارات «دوستان» به چاپ رسانده است. 

  راهنمای خرید اینترنتی خمیر پلیمر مدل هواخشک کد 250

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
بزرگسالان

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول