راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی روسری زنانه مدل حریر ابریشم مجلسی کد 0932

کتاب «آواز اصیل ایرانی» نوشته‌ی «احمد نعمت اله زاده» است. بخش نخست این کتاب شامل دروسی مانند شرایط کلی یک هنرجوی آواز، دوره‌هایی که باید گذراند، ویژگی‌های صدا، چگونگی مراقبت از صدا، تنفس صحیح و نکاتی پیرامون آن، تحریر در آواز سنتی، تئوری مختصر موسیقی و تمرین‌های تکمیلی همراه ساز است. بخش دوم این کتاب در هشت پرده شامل تحریرها، محدوده صوتی دستگاه‌ها و درجات نت‌ها در موسیقی ایرانی، نکاتی کلیدی و اساسی در آواز خوانی مطلوب و تاثیر گذار، تقطیع عروضی یک شعر و نمونه برگردان شعر به زبان موسیقی است. در مقدمه کتاب آمده است: «یک هنرجو قبل از ورود به عرصه آواز اصیل ایرانی باید دارای صدایی صاف، رسا و بدون لرزش باشد، طوری که دست کم اطرافیان و دوستان صدایش را تایید کنند و سپس به منظور آموزش صحیح و تربیت صدای استوار و مطلوب به معلم مراجعه کند.» این کتاب را انتشارات «هنر و فرهنگ» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
بزرگسالان

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی دکتر شیلد مدل LMTDR-09 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note8 به همراه محافظ لنز دوربین