راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

راهنمای  خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158Cدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

فرش, فرش ماشینی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/فرش/فرش ماشینی/

 

نقد و بررسی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

محصول مورد نظر شما یعنی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C در برند فرش ماشینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فرش از قدیم الایام کالای اساسی و لازم خانه هر ایرانی بوده و یقینا نام هنر ایرانی با طرح های زیبای فرش ایرانی در هم آمیخته است. امروزه و پس از پیشرفت تکنولوژی سفارشی سازی محصولات دکوراسیون، فرش فانتزی محصولی است که وجود آن در هر خانه ای سبک و سیاق مدرنی در ست کردن دکور خانه پدید می آورد.
فرش های فانتزی مدوپد هیچ محدودیتی در طرح و نقش و رنگ ندارند و می توان هر طرحی را که فراخور نیاز مشتری به ست کردن محیط استفاده می انجامد، بر روی آن منعکس کرد.
فرش های فانتزی مدوپد در ابعاد و سایزهای متفاوت تولید می شوند و چون هیچگونه محدودیتی در طرح و رنگ آمیزی ندارد و پاسخگوی تمام سلیقه‌هاست. فن آوی جدید این امکان را فراهم می‌کند تا مصرف‌کنندگان بتوانند با هزینه‌ای بسیار کمتر حس و ظاهر و لطافت فرش دست‌بافت را داشته باشند. در واقع فناوری جدید فرش‌های ماشینی است که در آن طرح و نقش فرش توسط دستگاه‌های پیشرفته بر روی فرش تک‌رنگ نقش می بندد. فرآیند چاپ در فرش‌های مدوپد دارای وضوح بسیار بالایی است و از تعداد رنگ بسیار بالایی استفاده می‌کند. از این رو این تکنولوژی امکان تولید فرش با طرح و رنگ‌های خیره‌کننده را فراهم می‌کند.
جنس نخ خاب ۵ میلی متری در فرش های مدوپد از جنس «وکتران» است. وکتران نوعی پلی استر است که به ثبات و مقاومت در دمای بالا، حفظ شکل فیزیکی در اثر فشار و ثبات شیمیایی معروف است.
در هم تنیده شدن متراکم نخ خاب و نخ پود جوت باعث می شود که فرش پرزدهی نداشته و به راحتی بتوان آن را شستشو داد. همچنین خشک شدن فرش های مدوپد در زمان بسیار کمتری و بدون بوی نامطبوع نا خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب نقشه کشی صنعتی با نرم افزار Inventor اثر سعید آقائی انتشارات علمیران

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C


ویژگی و مشخصات فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

تصاویر برای فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

برچسب های لازم برای فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C |
خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C |
مشخصات و قیمت فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول