راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

این کتاب که براساس زندگی حقیقی دختر جوانی به نام آنا و براساس سبک نگارشی “دانای کل نامحدود” نگاشته شده است در نوع خود کمنظیر و در بین ادبیات عامهپسند ایران بینظیر است. نکته‌ی قابلتوجه دیگر، قلم بسیار شیوا و بیان سلیس این کتاب است که می‌توان آن را نتیجه‌ی مستقیم دانش این نویسنده در زمینه‌ی استفاده‌ی صحیح از علم شکسته نویسی دانست. در حقیقت تلفیق شکسته‌نویسی و نثر بسیار ساده و عوامانه‌ی این کتاب، در کنار جملات تامل برانگیز و پر محتوا، چنان قوام دلانگیزی به این اثر بخشیده که خواننده را مجذوب و حیرتزده خواهد کرد. موضوع داستان نیز در نوع خود کمنظیر است.» در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «مرد با دلخوری گفت دیروز منتظرتون بودم. ملیحه شرمنده سرش را پایین انداخت و گفت: خانواده‌ام دیر وقت برگشتن. ببخشین که منتظر موندین. مرد با انگشت جای از سرش را خاراند و گفت: شناسنامه و کارت ملی‌تون رو لطف کنین؟ ملیحه شناسنامه و کارت ملی‌اش را جلوی مرد گذاشت و زیر چشمی به حرکات دست و حالات او زل زد. مرد شناسنامه را با دقت ورق زد و به صفحه‌ی ازدواج و طلاق که رسید مکث کرد…»این کتاب را انتشارات «نسل نو اندیش» منتشر کرده است. “>

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد انتشارات حباب

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «خاطرات خصوصی آنا» نوشته‌ی «مهرنوش صفایی» است. ناشر درباره‌ی کتاب آورده است: «این کتاب که براساس زندگی حقیقی دختر جوانی به نام آنا و براساس سبک نگارشی “دانای کل نامحدود” نگاشته شده است در نوع خود کمنظیر و در بین ادبیات عامهپسند ایران بینظیر است. نکته‌ی قابلتوجه دیگر، قلم بسیار شیوا و بیان سلیس این کتاب است که می‌توان آن را نتیجه‌ی مستقیم دانش این نویسنده در زمینه‌ی استفاده‌ی صحیح از علم شکسته نویسی دانست. در حقیقت تلفیق شکسته‌نویسی و نثر بسیار ساده و عوامانه‌ی این کتاب، در کنار جملات تامل برانگیز و پر محتوا، چنان قوام دلانگیزی به این اثر بخشیده که خواننده را مجذوب و حیرتزده خواهد کرد. موضوع داستان نیز در نوع خود کمنظیر است.» در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «مرد با دلخوری گفت دیروز منتظرتون بودم. ملیحه شرمنده سرش را پایین انداخت و گفت: خانواده‌ام دیر وقت برگشتن. ببخشین که منتظر موندین. مرد با انگشت جای از سرش را خاراند و گفت: شناسنامه و کارت ملی‌تون رو لطف کنین؟ ملیحه شناسنامه و کارت ملی‌اش را جلوی مرد گذاشت و زیر چشمی به حرکات دست و حالات او زل زد. مرد شناسنامه را با دقت ورق زد و به صفحه‌ی ازدواج و طلاق که رسید مکث کرد…»این کتاب را انتشارات «نسل نو اندیش» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک طرح دختر مدل kalut 6516 ارتفاع 41 سانتیمتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول