راهنمای خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, رنگ, یراق آلات | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/یراق آلات/رنگ/

 

نقد و بررسی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر در برند رنگ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
رنگ روغن چوب و ترموود اگزوتیک فندقی (HAZELNUT)، رنگی روغنی و بسیار قوی و ماندگار برای کلیه سطوح چوبی و ترموود در نما و کف ،دیواره ها و الاچیق و پرچین و کرکره وسایبان چوبی ،زیر سقفی، حاشیه بام و به خصوص مبلمان باغی چوبی می باشد.محصول مذکور اب گریز ،ضد خش ،ضد پوست پوست شدگی ،ضد کپک،انتی یووی و ضد رسوب ،ضد گرد و غبار ، مقاوم در برابر اب قلیایی و فاقد سرب ومقاوم در برابر پوست پوست شدگی و رطوبت،و شرایط جوی و اقلیمی نامساعد می باشد و در بستر چوب نفوذ مینماید و شیارهای زیبای چوب را نمایان میسازد ماندگاری بین ۵ تا ۷ سال دارد. رنگ روغن اگزوتیک ،دارای سطح پوششی بالا می باشد وبه ازای هر لیتر ،تا ۱۸ متر مربع را (در یک دست رنگ امیزی) و ۱۲ متر مربع را ( در ۲ دست رنگ امیزی )می پوشاند، بدین سبب بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد. محصول مذکور مناسب برای نماهای ترموود ساختمان و کلیه سطوح چوبی فضای خارجی و داخلی ،مبلمان باغی و دیواره و پرچین و الاچیق چوبی می باشد و مقاومت باالایی در برابر ضربه و سایش و بور شدگی ، رسوب زدگی در برابر عوامل محیطی دارد.در قوطی های ۲۵۰ میل تستر و ۲.۵ لیتری عرضه می گردد و قابل اجرا با شوت ، رول،ابر و پیسوله (بدون نیاز به رقیق سازی)می باشد. محصومذکور تولید مشترک هلند و ترکیه بوده و کلیه استانداردهای کیفیت و سلامت اتحادیه اروپا(EN71_3) را داراست.و به جهت فقدان سرب و اخذ گواهی سلامت، برای کودکان و محیط زیست کاملا بی خطر بوده لذا برای استفاده در کلیه سطوح چوبی در فضای داخلی هم مناسب میباشد. که با قیمتی بسیار مناسب ( نسبت به برندهای مشابه خارجی)در ۲طیف رنگی قهوه ای(brown) ،فندقی (hazelnut) , در دیجی کالا از طرف فروشگاه به مشتریان عرضه میگرددو در صفحه ما قابل مشاهده است. تذکر:قبل مصرف خوب همزده شود تا همگن گردد، تک جریی بوده و اماده مصرف بوده و نیاز به ترکیب یا رقیق سازی ندارد، در جهت شیار چوب اجرا شود ،قبل مصرف، سطوح چوبی را تمییز و پاک نمایید ،در زمان بارندگی اجرا نکنید ،خشک شدن نهایی ۲۴ ساعت می باشد

  راهنمای خرید اینترنتی ست شیرآلات فراست پویا مدل قاصدک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر


ویژگی و مشخصات رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

تصاویر برای رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

برچسب های لازم برای رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر |
خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر |
مشخصات و قیمت رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول