راهنمای خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BRدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, ساعت های تزئینی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/ساعت های تزئینی/

 

نقد و بررسی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR در برند ساعت های تزئینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مدل زیبای ساعت سالنی لانگ پورت مثل مدل میلفورد که قبلا معرفی کردیم، نسل جدید ساعت های گرند فادر لوتوس محسوب می شود.شرکت لوتوس پس از مدت ها تلاش و پشتکار به کمک تیم حرفه ای خود توانست مدل های زیبا، جذاب، متفاوت و با کیفیت عرضه کند که با معیارهای جدیدترین ترند های روز دکوراسیون مطابقت داشته باشند.
مدل لانگ پورت تلفیق زیبای چوب و فلز است. دو متریال گرم و سرد هنرمندانه برای سازه ای اینچنین زیبا با هم ادغام شدند. صفحه ساعت سالنی LONGPORT زیبا تمام فلزی است و قطر آن ۶۰ سانتی متر است. بزرگ بودن اندازه صفحه یکی از دلایلی است که سبب جذابیت طرح شده است. کمپانی لوتوس مدل زیبای لانگ پورت را با طراحی ساده و مینیمال صفحه با عقربه های شکیل در داخل رینگ خالی فلزی عرضه کرده که سبب زیبایی و ابهت محصول می شود. و این یعنی از دیدن مکرر صفحه ساعت خسته نخواهید شد. بدنه باریک ستونی ساعت در رنگ قهوه ای تمام چوبی است و به همین دلیل رگه های چوب در این رنگ کاملا خودش را نشان می دهد. صفحه فلزی طلایی و پاندول فلزی طلایی با رنگ قهوه ای بدنه کاملا هارمونی دارد. زمانی که باطری پاندول را قرار می دهید و پاندول شروع به حرکت می کند، رقص آرام پاندول از دو طرف حفره های بدنه ساعت دیدنی است. بی شک در همین لحظه مجذوب و شیفته مدل لانگ پورت می شوید.لوتوس مدل زیبای لانگ پورت در تنوع ۴ رنگ مشکی، سفید، طوسی و قهوه ای تولید کرده است تا مناسب با دکورتان ست کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی سرویس غذاخوری 102 پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل Golestan درجه یک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR


ویژگی و مشخصات ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

تصاویر برای ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

برچسب های لازم برای ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR |
خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR |
مشخصات و قیمت ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول