راهنمای خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, کرم مرطوب کننده و نرم کننده, لوازم بهداشتی, مراقبت پوست | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/مراقبت پوست/کرم مرطوب کننده و نرم کننده/

 

نقد و بررسی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی در برند کرم مرطوب کننده و نرم کننده می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
عصاره‌ی نارگیل دارای خاصیت لایه‌برداری پوست است که منجربه افزایش لطافت و نرمی پوست هم خواهد شد. روغن نارگیل جزو آن دسته از موادی است که کاربرد زیادی در محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. عصاره‌ی نارگیل موجود در کرم مرطوب‌کننده‌ی برند «ساویز» (Saviz) قادر است رطوبت پوست را بالا ببرد و از خشک‌شدن و پوسته‌پوسته شدن پوست دست‌ها و صورت جلوگیری کند. محفظه‌ی نگهدارنده‌ی کرم مرطوب‌کننده‌ی ساویز با عصاره‌ی نارگیل به‌صورت تیوپی است که به مقدار ۶۰ گرم است و به‌دلیل حجم و وزن کمی که دارد به‌راحتی می‌توان آن را حمل کرد. مدل (Coconut) کرم ساویز برای انواع پوست قابلیت استفاده دارد و استفاده‌ی مداوم از آن حالت ارتجاعی پوست را حفظ خواهد کرد و برای پوست‌های پیر و سن‌دار قابلیت ارتجاعی را تاحدی قابل قبول افزایش می‌دهد. مرطوب‌کننده‌ی ساویز حاوی موادی مانند لانولین و موم طبیعی زنبورعسل است که این مواد به نرمی و لطافت بیشتر پوست کمک خواهند کرد. کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده‌ی ساویز هم برای پوست دست و هم برای پوست صورت قابل استفاده است. محفظه‌ی کرم دست و صورت ساویز کاسه‌ای و از جنس پلاستیک است و از این کرم با همین مشخصات اما با حجم متفاوت و با محفظه‌ی تیوپی هم موجود است. برند ساویز از قدمت بالایی برخوردار است و سال‌ها است که در زمینه‌ی تولید مواد آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. تمامی محصولات برند ساویز دارای کد مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو و کاملاً تایید شده و مطمئن هستند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل Z2125 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi S2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی


ویژگی و مشخصات کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

تصاویر برای کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم 75 میلی لیتر مجموعه 6 عددی

برچسب های لازم برای کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی |
خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی |
مشخصات و قیمت کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده ساویز مدل نارگیل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه ۶ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول