راهنمای خرید اینترنتی اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new

راهنمای  خرید اینترنتی اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013newدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اجاق و ظرف سفری, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/اجاق و ظرف سفری/

 

نقد و بررسی اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new

محصول مورد نظر شما یعنی اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new در برند اجاق و ظرف سفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت جی پاس GEEPAS با عرضه بیش از ۱۵۰۰ کالا در زمینه لوازم برقی و خانگی و … بیش از ۳۷ سال است که در آسیا و اروپا و قاره آمریکا فعالیت مستمر دارد.اجاق گاز برقی مدل GIC33013-NEW با دارا بودن صفحه شیشه ای مشکی یک دست بسیار مقاوم به حرارت بطور یکدست در بالای اجاق ، تنها حرارت را در محدوده دایروی ایجاد می کند و در بقیه مناطق صفحه دما کاملا با دمای محیط یکسان است .می توان هر گونه ظرفی را برروی دستگاه قرار داده و دمای حرارت ساطع شده را از ۶۰ درجه تا ۲۰۰۰ درجه سانتیگراد تنظیم کرد . اجاق دارای صفحه نمایش سون سگمنت با ۴ رقم می باشد که می توان دما و زمان تنظیم شده تایمر و ولتاژ برق را نیز مشاهده کرد. گرمای ساطع شده را می توان در دو حالت حلقوی و یا مرکزی و نیز ترکیب این دو با هم ایجاد کرد.دستگاه دارای قفل می باشد که با نگه داشتن بمدت ۵ ثانیه فعال و نیز به همین صورت غیر فعال می شود . کل عملیات کنترل بطور کامل لمسی است . توان حرارتی دستگاه ۲۰۰۰ وات می باشد دستگاه از تایمر ۳ ساعته برخوردار می باشد .با روشن شدن دستگاه فن آن به کار می افتد و بعد از خاموش کردن دستگاه نیز تا هنگام خنک شدن کامل دستگاه جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه و یا کاربر ، فن کار می کند و بطور خودکار خاموش می شود پس دستگاه را تا هنگام خاموش نشدن فن از برق نباید خارج کرد .دستگاه دارای ۳ شاخه خارجی مجهز به فیوز داخلی جهت حفاظت از شبکه برق خانگی و خود دستگاه برخوردار است.

  راهنمای خرید اینترنتی چمدان امریکن توریستر مدل Velocity کد 90X-103

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new


ویژگی و مشخصات اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new

تصاویر برای اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new

برچسب های لازم برای اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new |
خرید اینترنتی اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new |
مشخصات و قیمت اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اجاق سفری جی پاس مدل GIC33013new رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول