راهنمای خرید اینترنتی تبر سفری مدل FX-9103

راهنمای  خرید اینترنتی تبر سفری مدل FX-9103دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبر سفری مدل FX-9103 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

چاقوی سفر و ابزار چند کاره, لوازم سفر و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم سفر و کمپینگ/چاقوی سفر و ابزار چند کاره/

 

نقد و بررسی تبر سفری مدل FX-9103

محصول مورد نظر شما یعنی تبر سفری مدل FX-9103 در برند چاقوی سفر و ابزار چند کاره می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
با کمک این تبر می‌توان به‌راحتی چوب یا هیزم را برش داد و توسط آن‌ها آتش یا پناهگاه درست کرد. فلز به‌کار‌رفته در تیغه‌ی تبر از جنس فلز است تا مقاومت لازم در برابر سختی چوب‌ها را داشته باشد و هنگام برش دادن آسیب نبیند؛ علاوه بر این، کاربرد فلز در تیغه، طول عمر آن را افزایش می‌دهد تا برای مدت‌زمان طولانی‌تر بتوان از تبر استفاده کرد. بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک است که استحکام به‌نسبت مطلوبی دارد. برای نگهداری ایمن تبر در کوله‌پشتی، یک کیف برای تیغه‌ی آن دوخته شده است. این کیف علاوه بر جلوگیری از وارد شدن ضربه به تیغه، مانع آسیب رسیدن به سایر وسایل داخل کیف و کوله‌پشتی خواهد شد. علاوه بر کیف، یک محفظه‌ی پلاستیکی (قلاب کمری) نیز برای تبر «جیپ» ساخته شده که جابه‌جا آن را برایتان بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی عینک شب مدل 456

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبر سفری مدل FX-9103


ویژگی و مشخصات تبر سفری مدل FX-9103

تصاویر برای تبر سفری مدل FX-9103

برچسب های لازم برای تبر سفری مدل FX-9103

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبر سفری مدل FX-9103 |
خرید اینترنتی تبر سفری مدل FX-9103 |
مشخصات و قیمت تبر سفری مدل FX-9103 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبر سفری مدل FX-9103 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول