راهنمای خرید اینترنتی کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD

راهنمای  خرید اینترنتی کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBDدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, ساک لوازم کودک و نوزاد, گردش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/گردش و سفر/ساک لوازم کودک و نوزاد/

 

  راهنمای خرید اینترنتی

“>

نقد و بررسی کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD

محصول مورد نظر شما یعنی کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD در برند ساک لوازم کودک و نوزاد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

قبل از اینکه به فکر همراه کردن کودکتان در مهمانی‌ها و گردش و پیاده‌روی باشید، باید همه وسایلی را که احتمالا به آنها نیاز خواهید داشت، آماده کنید تا با خود ببرید. در غیر این‌صورت ممکن است واقعا توی دردسر بیفتید یا حتی ناچار شوید برنامه‌ را لغو کرده و به خانه برگردید! اما تعداد و حجم وسایل موردنیاز کودک زیاد است و باید به فکر یک کیف مناسب برای حمل آنها باشید. کیفی که جادار باشد اما حجم زیادی را اشغال نکند. مدل MSBDساک لوزام کودک جی‌جی کول، یکی از جمع‌وجورترین نمونه در میان محصولات مشابه است. محفظه اصلی این ساک دارای بست زیپی است و در قسمت داخلی آن چهار جیب کشی وجود دارد. در قسمت جلو یک جیب بزرگ با بست زیپی قرار داده شده است که یک لت با بست آهنربایی با یک جیب در جلو، به آن متصل شده است. با باز کردن این لت، سه جیب را می‌بینید که دوتا از آنها بدون بست و برای کارت اعتباری و دیگری با بست زیپی است. نکته قابل‌توجه درباره این محصول این است که تمامی زیپ‌های آن خاصیت ضدنفوذ مایعات دارند. در قسمت بیرونی ساک علاوه بر جیب‌های جلو و جانبی، یک جیب طولی با بست چسبی در پشت ساک قرار دارد تا وسایلی را که نیاز است بیشتر در دسترس باشد، در آن جای دهید. از جمله لوازم جانبی این ساک یک زیرانداز تاشوی ضخیم به ابعاد ۴۷ × ۶۵ سانتی‌متر است که با یک بست چسبی جمع می‌شود و دارای یک دسته کوتاه و لایه داخلی عایق از جنس پلاستیک شفاف است. یک کیف نگهداری بهداشتی از پستانک هم همراه این محصول وجود دارد. در طراحی این ساک ملاحظاتی هم برای راحتی مادر رعایت شده است. از جمله اینکه بند روی شانه آن قابل تنظیم بوده و دارای پد نرم جهت فشار نیاوردن به شانه مادر است. دو عدد بند حمایت با بست کارابینی هم جهت اتصال ساک به دسته‌ی کالسکه وجود دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای تبلت ایسوس فون پد 8 FE380CG

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD


ویژگی و مشخصات کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD

تصاویر برای کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD

برچسب های لازم برای کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD |
خرید اینترنتی کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD |
مشخصات و قیمت کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف لوازم کودک جی جی کول مدل MSBD رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول