راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, عطر, عطر و ادوکلن | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/عطر/عطر و ادوکلن/

 

نقد و بررسی ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر در برند عطر و ادوکلن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
آیا در پی یافتن عطری زنانه هستید که هم خاص و لوکس باشد و هم بوی گرم و تندی داشته باشد؟ ادو پرفیوم «شیخ» (Shaik) مدل «آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳» (Opulent Shaik Classic No 33) برای این هدف بهترین انتخاب است. این ادو پرفیوم که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد، با شیشه‌ی زیبای خود به بهترین شکل میز شما را تزئین می‌کند. با نگاهی به این عطر لوکس مجذوب طراحی ظریف و هوشمندانه‌ی آن می‌شوید. بطری به شکل یک خنجر کوچک ساخته‌ شده که نمادی است از افسانه‌های کهن عربی. با در نقره‌ای رنگی که با یک سنگ زینتی کامل می‌شود، دیگر حرفی درباره‌ی شیشه‌ی کلاسیک شماره ۳۳ باقی نمی‌ماند.
با اولین اسپری، بوی نارنج، گشنیز و گلپر مثلثی شاد و با طراوت ایجاد می‌کنند. پس از مدتی رایحه‌ی گل صدتومانی، رز و زنبق فضای اطراف شما را به تسخیر خود درمی‌آورد. این ترکیب گرم و شیرین شخصیت خونگرم و صمیمی شما را برجسته‌تر می‌نماید. وقتی مدتی گذشت، نت‌های پایانی با وجود چوب صندل، دانه‌ی تونکا، وانیل و مشک تندی، گرما و شیرینی این ادو پرفیوم را تثبیت و آن را دوچندان می‌کند. آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ همچنین برای هدیه دادن به کسی که دوستش دارید بدون شک یکی ارزشمندترین هدیه‌ها به‌حساب می‌آید.
برند «شیخ» (Shaik) در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط شخصی که خود نیز شیخ نام دارد در کشور بحرین تأسیس شد. این شرکت در زمینه‌های تولید و فروش عطر، هدایای نفیس و کالاهای مد روز فعالیت می‌کند. اگر برای شما کیفیت رایحه و طراحی شیشه‌ی عطر از قیمت آن مهم‌تر است، بدون شک عطرهای شیخ یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید.

  راهنمای خرید اینترنتی چسب ناخن مصنوعی کیانجتو مدل الفا وزن 3 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر

تصاویر برای ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر

برچسب های لازم برای ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه شیخ مدل آپیولنت شیخ کلاسیک شماره ۳۳ حجم ۴۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول