راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵

راهنمای  خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشنایی با فنون, آموزشی, اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, فکری و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/فکری و آموزشی/آموزشی/آشنایی با فنون/

 

نقد و بررسی اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵

محصول مورد نظر شما یعنی اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵ در برند آشنایی با فنون می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ربات سنجاب موزیکال یک اسباب بازی جالب و شاد برای کودکان ۳+ می‌باشد که با استفاده از ۳ عدد باتری قلمی که به آن متصل می‌شود شروع به حرکت، پخش موزیک و راه رفتن می‌کند و می‌تواند کودکان را ساعت ها به خود سرگرم و شاد نماید محصول سنجتب با نام ABC Squirrel TOYS به رنگ نارنجی، با منبع تغذیه باتری قلمی می تونه به مدت طولانی شما رو سرگرم پریدن و بازیگوشی های خودش بکنه، این اسباب بازی باتری خور جذاب، یک سنجاب کوچک شیطان است، که مرتب گوش های خودش و همچنین دم بزرگش را برای شما تکون میده و به سمت جلو با پرش های کوتاه حرکت می کنه، داخل بدن این عروسک جذاب چراغ رنگی روشن می شه و مجهز به افکت صوتی هست. این سنجاب کوچک ناز، اسباب بازی محبوب فرزند شما خواهد شد.همچنین در داخل بسته بندی یک عدد بند در نظر گرفته شده که حس حیوان خانگی را برای کودک تداعی کند و حین حرکت پشت سر او راه برودو لذت ببرد.

  راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه کوزا مدل 524 مجموعه 3 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵


ویژگی و مشخصات اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵

تصاویر برای اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵

برچسب های لازم برای اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵ |
خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵ |
مشخصات و قیمت اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی مدل سنجاب کد ۶۶۱۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول