راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2

راهنمای  خرید اینترنتی اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشنایی با فنون, آموزشی, اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, فکری و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/فکری و آموزشی/آموزشی/آشنایی با فنون/

 

نقد و بررسی اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2

محصول مورد نظر شما یعنی اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2 در برند آشنایی با فنون می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اسباب بازی موشک بادی به نوبه خود بهترین اسباب بازی جهت تحرک و فعالیت بدنی کودکان در فضای آزاد می باشد. مکانیسم کار موشک بادی به این صورت است که پس از مونتاژ سکوی پرتاب و اتصال خروج موشک به آن، با پریدن بر روی محفظه هوا، باد با فشار زیاد موجب خروج موشک پرتاب گردیده و موشک تحت زاویه تنظیمی سکوی پرتاب، اوج می گیرد. با پریدن با ارتفاع بیشتر بر روی دمنده هوا می توان به ارتفاع بیشتر پرتاب موشک دست یافت. همینطور با تنظیم مناسب زاویه سکوی پرتاب، مسافت بیشتری را در یک پرتاب موشک می توان بدست آورد. موشک های این اسباب بازی به علت جنس اسفنجی و فوم نرم به کار رفته در آن، در برخورد با افراد و اجسام شکننده، کاملا ایمن و بی خطر می باشند ولی جهت استفاده صحیح تر، توصیه می گردد که در فضای آزاد از آن استفاده کرده و به همراه اعضای خانواده از پرتاب موشک بادی لذت ببرید.موشک‌های این اسباب بازی درخشان LED می باشد که پس از پرتاب، چراغ‌های چشمک زن را فعال می‌کنند، به خصوص در شب، چراغ‌های چشمک‌زن به آسمان پرستاره سرگرم‌کننده‌تر می‌شوند

  راهنمای خرید اینترنتی هاور هاکی مدل 308A

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2


ویژگی و مشخصات اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2

تصاویر برای اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2

برچسب های لازم برای اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2 |
خرید اینترنتی اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2 |
مشخصات و قیمت اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی مدل موشک بادی ۵۵۸۰۲A-2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول