راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر تسکو مدل TS 2070

راهنمای  خرید اینترنتی اسپیکر تسکو مدل TS 2070دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر تسکو مدل TS 2070 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسپیکر (بلندگو), کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/اسپیکر (بلندگو)/

 

شرکت «تسکو» (TSCO) اسپیکر «TS 2070» را با ابعاد کوچک و با شکل ظاهری مکعبی طراحی و تولید کرده است. این اسپیکر از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. در این محصول اتصال به کامپیوتر یا لپ‌تاپ با استفاده از جک ۳.۵میلی‌متری انجام می‌شود. توان خروجی این اسپیکر ۵ وات در حالت RMS است که نشان‌دهنده کیفیت و رسایی بالای صداست. ابعاد کوچک این محصول، آن را برای استفاده در کنار لپ‌تاپ مناسب ساخته است. نسبت سیگنال به نویز در اسپیکر TS 2070 برابر با ۷۰ دسی‌بل است. فرکانس پاسخگویی در این اسپیکر گستره ۱۰۰ تا ۲۰۰۰۰ هرز را شامل می‌شود. برق موردنیاز اسپیکر TS 2070 از طریق کابل USB تأمین می‌شود و می‌توانید با اتصال کانکتور USB به لپ‌تاپ، به‌سادگی اسپیکر را روشن کنید. استفاده از این محصول به آن دسته از کاربران کامپیوتر و لپ‌تاپ توصیه می‌شود که به دنبال محصولی ارزان و با کیفیت صدای رضایت‌بخش هستند. “>

نقد و بررسی اسپیکر تسکو مدل TS 2070

محصول مورد نظر شما یعنی اسپیکر تسکو مدل TS 2070 در برند اسپیکر (بلندگو) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل AA-155 مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 7 / 8 / se 2020

شرکت «تسکو» (TSCO) اسپیکر «TS 2070» را با ابعاد کوچک و با شکل ظاهری مکعبی طراحی و تولید کرده است. این اسپیکر از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. در این محصول اتصال به کامپیوتر یا لپ‌تاپ با استفاده از جک ۳.۵میلی‌متری انجام می‌شود. توان خروجی این اسپیکر ۵ وات در حالت RMS است که نشان‌دهنده کیفیت و رسایی بالای صداست. ابعاد کوچک این محصول، آن را برای استفاده در کنار لپ‌تاپ مناسب ساخته است. نسبت سیگنال به نویز در اسپیکر TS 2070 برابر با ۷۰ دسی‌بل است. فرکانس پاسخگویی در این اسپیکر گستره ۱۰۰ تا ۲۰۰۰۰ هرز را شامل می‌شود. برق موردنیاز اسپیکر TS 2070 از طریق کابل USB تأمین می‌شود و می‌توانید با اتصال کانکتور USB به لپ‌تاپ، به‌سادگی اسپیکر را روشن کنید. استفاده از این محصول به آن دسته از کاربران کامپیوتر و لپ‌تاپ توصیه می‌شود که به دنبال محصولی ارزان و با کیفیت صدای رضایت‌بخش هستند.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپیکر تسکو مدل TS 2070


ویژگی و مشخصات اسپیکر تسکو مدل TS 2070

تصاویر برای اسپیکر تسکو مدل TS 2070

برچسب های لازم برای اسپیکر تسکو مدل TS 2070

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپیکر تسکو مدل TS 2070 |
خرید اینترنتی اسپیکر تسکو مدل TS 2070 |
مشخصات و قیمت اسپیکر تسکو مدل TS 2070 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر تسکو مدل TS 2070 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل Sport مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52