راهنمای خرید اینترنتی جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800

راهنمای  خرید اینترنتی جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

جاروبرقی, خانه و آشپزخانه, لوازم خانگی برقی, لوازم شست و شو و نظافت | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/لوازم خانگی برقی/لوازم شست و شو و نظافت/جاروبرقی/

 

نقد و بررسی جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800

محصول مورد نظر شما یعنی جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800 در برند جاروبرقی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه جاروبرقی به یکی از پرکاربردترین وسایل منزل تبدیل شده که شما در هر چهار فصل سال از آن استفاده میکنید. نظافت منزل و محل کار برای حفظ سلامتی روحی و جسمی بسیار لازم بوده و بیشترین وسیله ای که در حفظ این امر کمک مینماید جاروبرقی میباشد. اما خرید یک جاروبرقی خوب و با کیفیت در انتخاب جاروبرقی بسیار موثر است. یک جاروبرقی با کیفیت و خوب میتواند این امر را برای شما تسهیل نماید.
جاروبرقی کوپکس مدل VCC-3800 جدیدترین محصول تولیدی لوازم خانگی کوپکس میباشد که مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان و تاجران کشورهای همسایه قرار گرفته و خیلی زود به یکی از پرفروشترین جاروبرقی های داخلی و صادراتی تبدیل شده است.
این جاروبرقی با موتور پرقدرت ۲۰۰۰ واتی خود قابلیت مکش ۴ لیتر آب و ۲۰ لیتر خاک را داراست و موتور آن توسط یک محافظ ضد آب شده تا با مکش آب آسیبی نبیند. این جاروبرقی دارای دو کیسه میباشد. یک کیسه برای محافظت از موتور و یک کیسه پارچه ای دائمی بزرگ برای جمع آوری خاک. همینطور شما میتوانید بدون کیسه دائمی نانو نیز از این جاروبرقی استفاده کرده و از فضای مخزن ۲۰ لیتری آن بهره ببرید. این جاروبرقی برای جارو نمودن سرامیک ، فرش و همینطور شستشوی مبل و صندلی اتومبیل با کف و … کاربرد دارد.
صدا ، مکش و طراحی این جاروبرقی قطعا یک سر و گردن از جاروبرقی های مطرح خارجی بالاتر بوده و برای شما یک تجربه خرید شیرین بجا خواهد گذاشت. شما میتوانید مبل و یا فرش خود را با کف و مواد شوینده بشوئید و با این جارو کف را جارو کنید و همزمان سرامیک و فرش را نیز جارو کرده و مطمئن باشید که براحتی یک دستگاه همه کاره دارید.
لوله این جاروبرقی از نایلون کنافی بوده که به هیچ عنوان پاره نمیشود. لوله تلسکوپی استیل آن به شما امکان میدهد که اندازه لوله را تنظیم نمایید تا به ستون فقرات شما آسیب نرسد. و فیلتر دوار روی دسته باعث میشود ذرات ریز خاک از قطعات درشت جدا شده و مکش بیشتری همراه داشته باشد.
چرخهای این جاروبرقی بسیار روان بوده و میتوانید دسته جارو را کشیده و به هر نقطه جاروبرقی را بکشید. این جاروبرقی دارای ویژگیهای منحصر بفردیست که میتوانید در ویژگی های این محصول بخوانید. امیدواریم از کار با این جاروبرقی همه کاره لذت ببرید.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ مدل کارتون جت پستچی کد 1675

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800


ویژگی و مشخصات جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800

تصاویر برای جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800

برچسب های لازم برای جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800 |
خرید اینترنتی جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800 |
مشخصات و قیمت جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی جاروبرقی سطلی کوپکس مدل آب و خاک VCC-3800 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول