راهنمای خرید اینترنتی اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴

راهنمای  خرید اینترنتی اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسکوتر, اسکیت و اسکوتر, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/اسکیت و اسکوتر/اسکوتر/

 

نقد و بررسی اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴

محصول مورد نظر شما یعنی اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴ در برند اسکوتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در دنیای اسباب بازی وسایل زیادی مانند ماشین، دوچرخه، موتور و… وجود دارد که کودکان با بازی کردن با آن‌ها لذت می‌برند. یک وسیله‌ای وجود دارد که مانند دوچرخه بوده اما تفاوت‌های زیادی با آن دارد. این وسیله که مثل دوچرخه دارای دو چرخ بوده اسکوتر نام گذاری شده است. اسکوتر وسیله‌ای بوده که به سطح زمین نزدیک است که دارای فرمان و ترمز بوده که کارایی آن بسیار نزدیک دوچرخه است. در کف اسکوتر یک سطح پهن و بلندی قرار دارد که کودک کی‌تواند با قرار دادن پاهایش بر روی آن به حرکت ادامه دهد. ابعاد این اسکوتر در بسته بندی ۶۵x19x11 سامتی‌متر و وزن بسته ۲۴۵۰ گرم است. وزن خود اسکوتر ۲۱۵۰ بوده که حمل آن برای کودکان سخت نیست. اما مسئله‌ای که وجود دارد این بوده، وزنی که اسکوتر می‌تواند برای حمل و جا به‌جایی تحمل کند تا ۵۰ کیلوگرم است. جنس بدنه این محصول از فلز بسیار قوی ساخته شده که در اثر ضربه یا افتادن آسیب نبیند. فاصله دو محور چرخ در این اسکوتر ۵۷ سانتی‌متر بوده که عرض بده آن به ۹.۵ سانتی‌متر می‌رسد. این اسکوتر همانند دوچرخه احتیاج به یک فرمان دارد که بتوان آن را هدایت کرد. فرمان در این اسکوتر قابل تنظیم بوده که ارتفاع آن به ۶۷ سانتی‌متر رسیده و طول دسته فرمان به ۲۹ سانتی‌متر می‌رسد. جنس دستگیره فرمان در این دستگاه از فوم بوده که به دست فشار نیاورد و باعث عرق کردن دست نشود. قطر چرخ در این اسکوتر ۱۱۷ میلی‌متر بوده که برای این محصول بسیار کافی است. جنس چرخ‌های ساخته شده برای این محصول از پلی یورتان بوده که نوعی پلاستیک بسیار فشرده، قوی و قابل انعطاف بوده که آسیب بسیار کمی در حین حرکت و مسیر به خود می‌گیرد. حالا شما به این مسئله فکر کنید که با سرعت زیاد در حال حرکت هستید و می‌خواهید ترمز کنید. برای این دستگاه ترمز هم طراحی شده که به صورت پدالی و در انتهای آن قرار دارد که با قرار دادن پا بر روی آن می‌توانید با فشاری که به چرخ عقب می‌آورید اسکوتر را متوقف کنید. این محصول بسیار خاص قابلیت تنظیم فرمان تا چهار مرحله را دارا است که ارتفاع آن ۶۱،۶۴،۶۷ و ۴۶ سانتی‌متر است. از مزیت‌های بسیار بالای این محصول تا شدن و جمع شده اسکوتر جهت حمل آسان آن است. در در کنار خود این کالا دو عدد آلن هم قرار دارد که برای باز و بسته کردن یا سفت کردن قطعات آن بسیار به کار می‌آید. با این محصول شما می‌توانید با سرعت و به هرجا که بخواهید حرکت کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی چوب ماهیگیری سی هورس مدل دو تیکه کربن 240

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴


ویژگی و مشخصات اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴

تصاویر برای اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد 8324
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد 8324

برچسب های لازم برای اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴ |
خرید اینترنتی اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴ |
مشخصات و قیمت اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسکوتر Saica مدل باب اسفنجی کد ۸۳۲۴ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول