راهنمای خرید اینترنتی انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷

راهنمای  خرید اینترنتی انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, انگشتر زنانه, زنانه, زیورآلات زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات زنانه/انگشتر زنانه/

 

نقد و بررسی انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷

محصول مورد نظر شما یعنی انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷ در برند انگشتر زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سنگ درشت مستطیل شکل با گوشه‌های گرد شده از جنس کریستال اتریشی به رنگ مشکی در انگشتر مدل JR12 از برند روکسی طرح این انگشتر را تشکیل می‌دهد که بر روی حلقه‌ای با قاب مستطیلی به رنگ رزگلد قرار گرفته است و بر روی انگشت، دست‌ها را زیباتر می‌کند. برند روکسی از کریستال‌های اتریشی در ساخت زیورهایش بسیار استفاده می‌کند. قطر این انگشتر ۱۷.۳ سانتی متر معادل سایز ۷ است و ۶ گرم وزن دارد. این انگشتر سه بار با طلای فاقد نیکل و سرب آبکاری شده که این زیور را درخشان کرده و در ماندگاری رنگ آن تاثیر دارد؛ همچنین خاصیت ضد حساسیت داشته و این امر به خانم‌هایی که به فلزهای مختلف حساسیت دارند این امکان را می‌دهد تا بتوانند به راحتی از این زیور استفاده کنند. با توجه به مد این روزها، استفاده از انگشترهای با سنگ درشت بیشتر شده و مخاطبان بیشتری دارند. می‌توان گفت که از گذشته‌های دور خانم‌ها، اغلب به زیورهای درشت و گیراتر علاقه‌ی بیشتری داشته و امروزه همچنان از این طرح‌ها استقبال می‌کنند. سنگ این انگشتر بر روی دست به صورت عمودی قرار می‌گیرد و تقریبا یک بند انگشت را با پهنای خود می‌پوشاند که ظاهر خوبی هم دارد. این زیور به راحتی با زیورهای دیگر هم ست می‌شود و یا می‌توان به طور روزانه از آن استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی مدل SAD110

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷


ویژگی و مشخصات انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷

تصاویر برای انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷

برچسب های لازم برای انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷ |
خرید اینترنتی انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷ |
مشخصات و قیمت انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی انگشتر روکسی مدل JR12 سایز ۷ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول