راهنمای خرید اینترنتی گردنبند روکسی مدل JN24

راهنمای  خرید اینترنتی گردنبند روکسی مدل JN24دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گردنبند روکسی مدل JN24 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, زنانه, زیورآلات زنانه, گردنبند زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات زنانه/گردنبند زنانه/

 

نقد و بررسی گردنبند روکسی مدل JN24

محصول مورد نظر شما یعنی گردنبند روکسی مدل JN24 در برند گردنبند زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
با احساس ترین شکل در طراحی زیورآلات، قلب است که به فرم‌های مختلف در انواع زیورها بکار رفته است. در گردنبند مدل JN24 از دو قلب ساده و نگین‌دار به صورت معکوس و درهم تنیده‌، استفاده شده که شکل متفاوتی با دیگر مدل‌ها از این طرح دارد. ترکیب دو قلب رزگلد، یکی ساده و دیگری نگیینی با هم و آویختن سنگ سفید رنگ در انتهای قلب نگین‌دار، ظاهر این زیور را خاص‌تر کرده و این امکان را می‌دهد که بتوان از آن هم در مهمانی‌ها و هم در روزهای عادی استفاده کرد. این گردنبند محصول برند آمریکایی الاصل روکسی است. روکسی (Roxi) در ساخت این گردنبند از کریستال‌های اتریشی استفاده کرده که در کنار رنگ رزگلد این زیور را چشم‌گیر کرده است. کریستال‌های اتریشی شباهت زیادی به الماس داشته اما به لحاظ قیمتی ارزش الماس را ندارند ولی در درخشش و تجمل زیورها بسیار مؤثر و قابل قبول است. این کریستال‌ها شیشه‌هایی هستند که باری معادل ۳۵% به آن‌ها اضافه شده که تولید خالص و بی رنگ آن از انواع رنگی آن مشکل‌تر است. این گردنبند سه بار با طلای فاقد نیکل و سرب آبکاری شده که در کنار کریستال‌ها، گیرایی آن‌را بیشتر کرده است. زنجیر گردنبند JN24 به طول ۴۶ سانتی متر بوده و تا ۵ سانتی متر قابلیت بلندتر شدن دارد. وزن تقریبی آن ۸ گرم است و ابعاد پلاک آن ۴ × ۲ سانتی متر است. این زیور ضد حساسیت بوده و برای خانم‌هایی که به فلزها حساسیت دارند مناسب است.

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک طرح باب اسفنجی کد 024 ارتفاع 70 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گردنبند روکسی مدل JN24


ویژگی و مشخصات گردنبند روکسی مدل JN24

تصاویر برای گردنبند روکسی مدل JN24

برچسب های لازم برای گردنبند روکسی مدل JN24

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گردنبند روکسی مدل JN24 |
خرید اینترنتی گردنبند روکسی مدل JN24 |
مشخصات و قیمت گردنبند روکسی مدل JN24 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گردنبند روکسی مدل JN24 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول