راهنمای خرید اینترنتی بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸

راهنمای  خرید اینترنتی بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آموزشی, اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, بازی آموزشی, سرگرمی و آموزشی, فکری و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/فکری و آموزشی/آموزشی/بازی آموزشی/

 

نقد و بررسی بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸

محصول مورد نظر شما یعنی بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸ در برند بازی آموزشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لپ تاپ آموزشی هشتاد کاره یک وسیله ی کمک آموزشی مناسب برای کودکان می باشد. در این لپ تاپ ۸۰ برنامه ی کاربردی هدفمند طراحی شده است که کودک ضمن یادگیری و بازی با برنامه ها با کلید ها و فضای یک لپ تاپ واقعی نیز آشنا می شود. این لپ تاپ تماما انگلیسی بوده و اصلا زبان فارسی در آن استفاده نشده است. تصاویر روی صفحه ی نمایش نیز بصورت سیاه – سفید می باشد. صدای لپ تاپ با دکمه vol کم و زیاد شده و نور صفحه نیز توسط کلید LCD قابل تنظیم می باشد. موس از طریق سیم به لپ تاپ متصل شده و روی آن دو کلیدEnter و Esc قرار دارد که می توان از آنها استفاده کرد. برای باز کردن لپ تاپ دو کلید کناری را به جلو بکشید تا لپ تاپ باز شود و نیاز به ۳ باطری ۱.۵v دارد. برای انتخاب برنامه ها کافی است شماره ی برنامه را وارد کنید و سپس کلید Enter را بفشارید. برای خروج از برنامه هم کلید Esp را بزنید.

  راهنمای خرید اینترنتی سافت ژل وانا سی ال ای نورم لایف بسته 60 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸


ویژگی و مشخصات بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸

تصاویر برای بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸

برچسب های لازم برای بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸ |
خرید اینترنتی بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸ |
مشخصات و قیمت بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی آموزشی انگلیسی مدل Learning کد ۱۹۸ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول