راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری مدل هزار توی

راهنمای  خرید اینترنتی بازی فکری مدل هزار تویدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری مدل هزار توی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, بازی فکری, سرگرمی و آموزشی, فکری و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/فکری و آموزشی/بازی فکری/

 

نقد و بررسی بازی فکری مدل هزار توی

محصول مورد نظر شما یعنی بازی فکری مدل هزار توی در برند بازی فکری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این اسباب بازی ، به نوعی یک بازی مِیز (Maze) محسوب می شود اما با طراحی آن جدیدتر و بـسیار دشـوارتـر از نمونه های معمول بازی مِیز (Maze) است. طراحی این بازی به این صورت است که ، یک تخته هزارتو در داخل یک محفظه چوبی قرار گرفته است و در زیر آن دو اهرم کنترلی تعبیه شده است که از طریق دو دسته چوبی گرد در کنار جعبه میتوان آن ها را حرکت داد .وقتی گوی فلزی را روی نقطعه شروع هزارتو میگذارید،باید به جای تکان دادن محفظه برای هدایت توپ ، از اهرم ها برای خم کردن صفحه به جهت‌های مختلف استفاده کنید . یکی از اهرم ها صفحه را به شرق و غرب خم می کند و اهرم دیگر به سمت شمال و جنوب. بازی آنجایی جذاب تر و حرفه ای تر می شود که شما باید از این چهار جهت و در اکثر مواقع از دو جهت به صورت همزمان استفاده کنید تا گوی را در مسیر درست پیش ببرید . ویژگی دیگر این بازی که به دشواری آن می افزاید سوراخ هایی است که در تمام مسیر قرار دارد و باید مراقب باشید تا گـوی فـلـزی داخل آن ها نیافتد وگرنه باید بازی را از اول آغاز کنید! البته باید دقت کنید که محفظه چوبی حتما باید روی یک سطح صاف و مـحـکـم قــرار داشـتـه باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی دمنوش کیسه ای تناسب اندام چهارفصل بسته 14 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری مدل هزار توی


ویژگی و مشخصات بازی فکری مدل هزار توی

تصاویر برای بازی فکری مدل هزار توی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری مدل هزار توی
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری مدل هزار توی

برچسب های لازم برای بازی فکری مدل هزار توی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری مدل هزار توی |
خرید اینترنتی بازی فکری مدل هزار توی |
مشخصات و قیمت بازی فکری مدل هزار توی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری مدل هزار توی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول