راهنمای خرید اینترنتی باکس شیشه ای مدل نگین کد۱

راهنمای  خرید اینترنتی باکس شیشه ای مدل نگین کد۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی باکس شیشه ای مدل نگین کد۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آبگینه و آینه, صنایع دستی, ظروف شیشه‌ای, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/آبگینه و آینه/ظروف شیشه‌ای/

 

نقد و بررسی باکس شیشه ای مدل نگین کد۱

محصول مورد نظر شما یعنی باکس شیشه ای مدل نگین کد۱ در برند ظروف شیشه‌ای می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ظرف زیبا و منحصر به فرد ارائه شده, ساخته و پرداخته دستان هنرمندان این مرزو بوم از جنس شیشه و پروفیل برنجی است که با دقت و ظرافت لحیم کاری شده. از این ظرف زیبا می توان برای نگهداری لوازم تزئینی و دکوری و طلا و جواهرات و سایر اکسسوری ها و باکس هدیه و … استفاده نمود. لازم به ذکر است ابعاد حدودی این ظرف زیبا ۸×۱۰ سانتی متر و ارتفاع حدودی آن ۴ سانتیمتر است. ضخامت شیشه بکار برده شده در این باکس زیبا , ۲ میلیمتر بوده و بسیار مقاوم می باشد و دارای دری است که از بالا باز می شود و به وسیله یک زنجیر ظریف و زیبا نگهداشته می شود. آهنرباهای قرارداده شده روی در باکس و بدنه آن, کیفیت نگه داشتن در را بالا می برد. و این امر, منحصر به فرد بودن تولیدات مجموعه بازرگانی راش را تکمیل می نماید. خواهشمندیم زمان خرید از محصولات مجموعه بازرگانی راش, به تصاویر محصولات و کیفیت ارائه شده, دقت نمایید تا با خرید از محصولات این مجموعه, ما را در هرچه بهتر شدن کیفیت محصولات یاری نموده و اجازه فروش کالاهای مغایر و بی کیفیت که از طلق بجای شیشه استفاده میکنند را از سایرین, سلب نمایید. کیفیت مطلوب , همیشه حق شماست.

  راهنمای خرید اینترنتی برنج طارم دمسیاه اکو برنج تو - 10 کیلوگرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه باکس شیشه ای مدل نگین کد۱


ویژگی و مشخصات باکس شیشه ای مدل نگین کد۱

تصاویر برای باکس شیشه ای مدل نگین کد۱

برچسب های لازم برای باکس شیشه ای مدل نگین کد۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه باکس شیشه ای مدل نگین کد۱ |
خرید اینترنتی باکس شیشه ای مدل نگین کد۱ |
مشخصات و قیمت باکس شیشه ای مدل نگین کد۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی باکس شیشه ای مدل نگین کد۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول