راهنمای خرید اینترنتی بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021

راهنمای  خرید اینترنتی بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021

محصول مورد نظر شما یعنی بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021 در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بخاری گازی کووآ مدل Powersense، مناسب فصل های سرد بوده که با ابعادی کوچک و مصرفی بهینه می‌تواند گزینه ای ایده آل برای گرم کردن محیط های کوچک، داخل چادر (با حداقل ارتفاع ۱۵۰ سانتی متر و مجهز به دریچه های هواکش بر روی سقف) و یا محیط های روباز باشد. طراحی این بخاری به گونه ای است که قسمت بیرونی بدنه از جنس پلاستیک بوده و جنس داخلی آن از جنس آلومینیوم می باشد که پس از داغ شدن هسته مرکزی، حرارت را به سطح مقعر پشت انتقال داده و به صورت تابشی فضا را گرم می کند. از ویژگی بارز این محصول، وجود بدنه ای مقاوم و امنیت بالای آن است که به دلیل برخورداری از سوپاپ اطمینان در صورت بالا رفتن فشار و دما، خروجی گاز را به طور اتوماتیک قطع می کند. حفاظ نرده ای که در قسمت جلوی بخاری تعبیه شده برای جلوگیری از سوختگی می باشد. این بخاری دارای دستگیره کوچکی بوده که به راحتی و بدون هیچ نگرانی بابت داغ شدن دسته، می توان آن را حمل کرد. سوخت این بخاری نیاز به کپسول های ۲۲۰ گرمی گاز بوتان داشته که در پشت آن جاسازی می شود و با شیر تنظیم حرارت می توان دمای آن را کم یا زیاد کرد. همچنین میزان مصرف سوخت آن ۷۵ گرم در ساعت است. این بخاری دارای سیستم جرقه زن با سنسور پیزوالکتریک بوده تا بدون نیاز به وسیله دیگری فقط با یک فشار به راحتی آن را روشن کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021


ویژگی و مشخصات بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021

تصاویر برای بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021

برچسب های لازم برای بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021 |
خرید اینترنتی بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021 |
مشخصات و قیمت بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول