راهنمای خرید اینترنتی بند رخت مدل کودک

راهنمای  خرید اینترنتی بند رخت مدل کودکدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بند رخت مدل کودک توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بند رخت, خانه و آشپزخانه, شستشو و نظافت, نظافت لباس | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/شستشو و نظافت/نظافت لباس/بند رخت/

 

نقد و بررسی بند رخت مدل کودک

محصول مورد نظر شما یعنی بند رخت مدل کودک در برند بند رخت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
آویزان کردن لباس در فضای باز و زیر نور آفتاب بسیار مهم است. در صورتی که در منزل فرزند کودک یا نوزادی داریم اهمیت این امر به مراتب بالاتر می‌رود چرا که با استفاده از نور مستقیم آفتاب باعث از بین رفتن میکروب یا ویروس روی لباس می‌شود. بند رخت مدل Kids با وجود ابعادی که دارد می‌تواند بند رخت خوبی برای آویزان کردن لباس کودکان و نوزادن باشد و از مزیت‌های این بند رخت داشتن ابعاد بسیار متناسب در حدود ۱۱۳، ۴۴ در ۷۶ سانتی‌متر است که به راحتی در تراس یا زیر پنجره جا می‌گیرد. این محصول ۱۰ میله در قسمت بالا و ۵ میله در قسمت پایین جهت خشک کردن لباس دارد. استفاده از فلز با درجه کیفی بالا باعث شده تا مقاومت نسبتا خوبی در زمان آویزان کردن لباس‌ها داشته باشد. وزن بسته‌بندی این بند رخت ۲۵۰۰ گرم است. در صورتی که به دنبال یک بند رخت برای خشک کردن لباس فرزندتان دارید ما بند رخت مدل Kids را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  راهنمای خرید اینترنتی کلاژ فرش دستباف یک و نیم متری مدل دَپ کد 12730

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بند رخت مدل کودک


ویژگی و مشخصات بند رخت مدل کودک

تصاویر برای بند رخت مدل کودک

برچسب های لازم برای بند رخت مدل کودک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بند رخت مدل کودک |
خرید اینترنتی بند رخت مدل کودک |
مشخصات و قیمت بند رخت مدل کودک |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بند رخت مدل کودک رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول