راهنمای خرید اینترنتی تابلو صداگرافی قطعه آشوبم

راهنمای  خرید اینترنتی تابلو صداگرافی قطعه آشوبمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو صداگرافی قطعه آشوبم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تابلو صنایع دستی, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/تابلو صنایع دستی/

 

نقد و بررسی تابلو صداگرافی قطعه آشوبم

محصول مورد نظر شما یعنی تابلو صداگرافی قطعه آشوبم در برند تابلو صنایع دستی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
از دیدن یک تابلو چه انتظاراتی دارید؟ دیدن تصویری زیبا، یک اثر نقاشی، عکسی به یاد ماندنی، یا چیزهایی از این قبیل. اما این تابلو با تمام تابلوهایی که تا کنون دیده‌اید متفاوت است. این تابلو صدایی در خود دارد.
شاید حدس می‌زنید با فشار دادن یک دکمه تابلو شروع به خواندن می‌کند. نه! اشتباه نکنید! هیچ دکمه‌ای برای پخش موسیقی وجود ندارد. به شکلی که در قسمت پایین سمت چپ دیده می‌شود دقت کنید. یک کد وجود دارد که با برنامه‌ای که روی گوشی موبایل یا تبلت‌تان نصب می‌کنید، می‌توانید آن را اسکن کنید و صدای تابلو را بشنوید.
صدای این تابلو یک قطعه‌ی موسیقی است؛ «آشوبم» از گروه «چارتار». تصویر روی تابلو امواج صوتی این قطعه موسیقی را نشان می‌دهد. رنگ زمینه آن آبی تیره است و امواج صوتی با رنگ سفید دیده می‌شوند. قسمتی از این ترانه با رنگ سفید در قسمت پایین نوشته شده. تابلو روی یک شاسی چاپ شده و وزن آن در حدود یک کیلوگرم است. همچنین شکل آن مستطیل و اندازه طول آن ۶۰ سانتی‌متر و عرضی در حدود ۳۰ سانتی متر دارد. با اسکن کردن کد روی تابلو می‌توانید این ترانه زیبا را در هر زمانی که بخواهید گوش دهید. نکته قابل توجه این است که برای شنیدن صدای این تابلو باید به اینترنت وصل باشید.
«صدای شما یک اثر هنری است» این شعار گروه صداگرافی است. گروهی که دست به اقدامی خلاقانه زده‌اند و آن ارائه‌ی تابلوهایی است که یک صدای ویژه در خود دارند. «صداگرافی تبدیل آواهای ارزشمند به یک تابلوی هنری است»، این صدا می‌تواند صدای امواج دریا، باران، یا قطعه‌ی موسیقی مورد علاقه‌مان باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ دارلی طرح کاشی مدل M442

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو صداگرافی قطعه آشوبم


ویژگی و مشخصات تابلو صداگرافی قطعه آشوبم

تصاویر برای تابلو صداگرافی قطعه آشوبم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو صداگرافی قطعه آشوبم
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو صداگرافی قطعه آشوبم

برچسب های لازم برای تابلو صداگرافی قطعه آشوبم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو صداگرافی قطعه آشوبم |
خرید اینترنتی تابلو صداگرافی قطعه آشوبم |
مشخصات و قیمت تابلو صداگرافی قطعه آشوبم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو صداگرافی قطعه آشوبم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول