راهنمای خرید اینترنتی تابلو صداگرافی باران

راهنمای  خرید اینترنتی تابلو صداگرافی باراندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو صداگرافی باران توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تابلو صنایع دستی, دست سازه های هنری, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/دست سازه های هنری/تابلو صنایع دستی/

 

نقد و بررسی تابلو صداگرافی باران

محصول مورد نظر شما یعنی تابلو صداگرافی باران در برند تابلو صنایع دستی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
از دیدن یک تابلو چه انتظاراتی دارید؟ دیدن تصویری زیبا، یک اثر نقاشی، عکسی به یاد ماندنی، یا چیزهایی از این قبیل. اما این تابلو با تمام تابلوهایی که تا کنون دیده‌اید متفاوت است. این تابلو صدایی در خود دارد.
شاید حدس می‌زنید با فشار دادن یک دکمه تابلو شروع به خواندن می‌کند. نه! اشتباه نکنید! هیچ دکمه‌ای برای پخش موسیقی وجود ندارد. به شکلی که در قسمت پایین سمت چپ دیده می‌شود دقت کنید. یک کد وجود دارد که با برنامه‌ای که روی گوشی موبایل یا تبلت‌تان نصب می‌کنید، می‌توانید آن را اسکن کنید و صدای تابلو را بشنوید.
صدای این تابلو صدایی است دوست‌داشتنی؛ صدای باران. تصویر روی تابلو امواج صوتی این صدا را نشان می‌دهد. رنگ زمینه آن آبی است و امواج صوتی با رنگ سفید دیده می‌شوند. کلمه باران با رنگ سفید در قسمت پایین نوشته شده. تابلو روی یک شاسی چاپ شده و وزن آن در حدود یک کیلوگرم است. همچنین شکل آن مستطیل و اندازه طول آن ۶۰ سانتی‌متر و عرضی در حدود ۳۰ سانتی متر دارد. با اسکن کردن کد روی تابلو می‌توانید این صدا را در هر زمانی که بخواهید گوش دهید و باران را به خانه خود بیاورید. نکته قابل توجه این است که برای شنیدن صدای این تابلو باید به اینترنت وصل باشید.
«صدای شما یک اثر هنری است» این شعار گروه صداگرافی است. گروهی که دست به اقدامی خلاقانه زده‌اند و آن ارائه‌ی تابلوهایی است که یک صدای ویژه در خود دارند. «صداگرافی تبدیل آواهای ارزشمند به یک تابلوی هنری است»، این صدا می‌تواند صدای امواج دریا، باران، یا قطعه‌ی موسیقی مورد علاقه‌مان باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پرک دو نفره 4 تکه سوپر کشدار 160

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو صداگرافی باران


ویژگی و مشخصات تابلو صداگرافی باران

تصاویر برای تابلو صداگرافی باران

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو صداگرافی باران
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو صداگرافی باران

برچسب های لازم برای تابلو صداگرافی باران

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو صداگرافی باران |
خرید اینترنتی تابلو صداگرافی باران |
مشخصات و قیمت تابلو صداگرافی باران |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو صداگرافی باران رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول