راهنمای خرید اینترنتی تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱

راهنمای  خرید اینترنتی تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, تاب و سرسره, سرگرمی و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/تاب و سرسره/

 

نقد و بررسی تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱

محصول مورد نظر شما یعنی تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱ در برند تاب و سرسره می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این تاب کودک از چوب طبیعی و پارچه کتان و مقاوم تمام نخ ساخته است. نقطه قوت این تاب نسبت به سایر تاب های موجود قابلیت باز شدن محافظ جلوی تاب میباشد به این صورت که با باز کردن قسمت جلویی میتوان کودک را به راحتی به تاب سوار یا پیاده کرد و سپس دوباره به راحتی محافظ جلو را به محل خود برگرداند. همچنین در این تاب کودکان بالای ۲ سال خود میتوانند بدون کمک والدین به تاب سوار یا پیاده شوند. با توجه به اینکه کودکان در طول روز دوست دارند به دفعات از تاب استفاده کنند به همین خاطر والدین باید چندین بار کودکان را سوار و پیاده کنند و این کار با سختی هایی همراه است ولی در تاب الید کیدز جدید این مشکل برطرف شده است.بدنه‌ی پارچه‌ای و کوسن‌های این تاب قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی (با دور کم) را داراست. برای کودکان تا ۳۰ کیلوگرم مناسب است و به راحتی قابلیت آویزان کردن از بارفیکس، سقف منزل، چارچوب در و شاخه‌ی درخت را دارد. در بسته‌ی این محصول ۴ عدد استوانه‌ی چوبی بسیار مستحکم از مغز تنه‌ی درخت قرار داده شده است. این تاب به صورت مونتاژ شده به مشتریان ارسال می گردد. این تاب به راحتی از بارفیکس آویزان می شود و در صورت استحکام سقف اتاق می توان از سقف نیز آن را آویزان نمود. فضای نشیمن کودک داخل تاب حدود ۳۶ سانت در ۳۶ سانت است که برای اکثر کودکان تا سن ۶ سالگی کافی است.مرکز ثقل تاب به گونه ای طراحی شده است که بدون استفاده از کمربند، کودک در تاب آزادانه حرکت کرده و تاب به جلو یا عقب واژگون نخواهد شد. همچنین با باریک تر شدن قسمت پایینی محافظ هیچ گونه فشاری به پاهای کودک وارد نمی شود.

  راهنمای خرید اینترنتی پاستل 12 رنگ مدل فروزن

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱


ویژگی و مشخصات تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱

تصاویر برای تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱

برچسب های لازم برای تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱ |
خرید اینترنتی تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱ |
مشخصات و قیمت تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تاب کودک الیدکیدز کد ۰۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول