راهنمای خرید اینترنتی تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تبلت, تبلت و کتابخوان, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/تبلت و کتابخوان/تبلت/

 

  راهنمای خرید اینترنتی مبدل لایتینینگ مک دودو مدل 86

“>

نقد و بررسی تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت در برند تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

تبلت‌های هیبریدی یا همان تبلت لپ‌تاپ‌ها در چند سال اخیر به‌قدری پیشرفت کرده‌اند که این روزها مدام با لپ‌تاپ‌ها مقایسه می‌شوند و از آن‌ها به‌عنوان آینده دنیای تبلت‌ها یاد می‌شود. این دستگاه‌ها توانسته‌اند در مدت زمان نسبتا کوتاهی محبوبیت زیادی برای خود دست‌وپا کنند و فروش بسیار خوبی داشته باشند. بی‌شک باید مایکروسافت را برترین سازنده و سرفیس‌هایش را به‌عنوان برترین تبلت هیبریدی تولید شده تاکنون دانست. اما خرید این دستگاه‌ها به دلیل قیمت زیادی که دارند، برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست. از این رو بسیاری از شرکت‌ها به دنبال تولید تبلت‌هایی رفتند که اکثر ویژگی‌های کلیدی سرفیس‌های مایکروسافت را داشته باشد، اما درعین‌حال از قیمت مقرون‌به‌صرفه تری برخوردار باشند. لنوو با آیدیاپد میکس ۷۰۰ آمده تا این مدل را پیاده کند.

آیدیاپد میکس ۷۰۰ یک تبلت هیبریدی ویندوزی است که همچون سرفیس پرو ۴ با قلم و کیبورد قابل جدا شدن همراه است. همچنین بر قاب پشتی این دستگاه یک پایه‌ی نگه دارنده تعبیه شده که در زوایای مختلف قابل تنظیم است. تا این جای کار درمیابیم که میکس ۷۰۰ چیزی کمتر از سرفیس پرو ۴ ندارد. اما برگ برنده‌ی این محصول لنوو قیمت رقابتی آن است که به‌طور قابل‌توجهی از سرفیس پرو ۴ کمتر است. لنوو برای پایین آوردن قیمت این محصول، از سخت‌افزار ضعیف‌تری نسبت به تبلت‌های خانواده‌ی سرفیس پروها استفاده کرده است. میکس ۷۰۰ برخلاف پرو ۴ از پردازنده‌های سری Core-i بهره نمی‌برد و در آن از پردازنده‌های نسل ششم پردازنده‌ی اینل مدل Core-m استفاده شده است. (m5, m3 و m7) همچنین رم این محصول در دو ظرفیت ۴ و ۸ گیگابایت متغیر است و حافظه‌ی داخلی آن در سه ظرفیت ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. همچنین قابلیت افزایش حافظه به‌وسیله‌ی کارت حافظه‌ی microSD در این دستگاه وجود دارد. این تبلت خوش‌ساخت ویندوزی وزنی برابر با ۷۸۰ گرم و ابعادی معادل با ۸.۹۵ × ۲۱۰ × ۲۹۲ میلی‌متر دارد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به نمایشگر بزرگ ۱۲ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل، دو دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED اشاره کرد. علاوه بر این، میکس ۷۰۰ با نسخه‌ی پروفشنال (Pro) ویندوز ۱۰ همراه شده و امکان نصب تمام برنامه‌های ویندوزی در آن وجود دارد. معمولا درگاه‌های ارتباطی تبلت‌های ویندوزی کامل‌تر از هر تبلت اندرویدی و iOS ی است. این موضوع هم به‌خوبی در مورد این تبلت لنوو صدق می‌کند. میکس ۷۰۰ دارای یک پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0 و یک پورت microHDMI است. از این رو باید گفت که میکس ۷۰۰ ازنظر درگاه‌های ارتباطی، محصول کاملی است. درنهایت باید گفت که لنوو با تولید آیدیاپد میکس ۷۰۰ در این اندیشه به سر می‌برد تا بتواند تبلت‌های سرفیس را در این رقابت سخت شکست دهد. میکس ۷۰۰ با مشخصات سخت‌افزاری مطلوب، ظاهر جذاب و قیمت رقابتی‌تر نسبت به سرفیس پروها، این پتانسیل را دارد تا «قاتل سرفیس پروها» باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی چای سیاه ایرانی سبا -1000 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت


ویژگی و مشخصات تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت

تصاویر برای تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت

برچسب های لازم برای تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت |
خرید اینترنتی تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت |
مشخصات و قیمت تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت لنوو مدل Ideapad MIIX 700 80QL0000US ظرفیت ۶۴ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول