راهنمای خرید اینترنتی تراریوم مدل آزالیای خوابیده

راهنمای  خرید اینترنتی تراریوم مدل آزالیای خوابیدهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تراریوم مدل آزالیای خوابیده توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالاهای سوپرمارکتی, گل طبیعی, نهال و گیاهان آپارتمانی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/گل طبیعی/نهال و گیاهان آپارتمانی/

 

نقد و بررسی تراریوم مدل آزالیای خوابیده

محصول مورد نظر شما یعنی تراریوم مدل آزالیای خوابیده در برند نهال و گیاهان آپارتمانی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تراریوم محفظه شفاف سربسته‌ای است (شیشه‌ای یا پلاستیکی) که می‌توان مجموعه‌ خاصی از گیاهان ریزنقش سازگار با هم را داخلش پرورش داد. درواقع تراریوم چیزی شبیه گلخانه ولی در مقیاس مینیاتوری است. دو نوع تراریوم داریم: بسته و باز. تراریوم‌های بسته درپوش‌دارند، اما دهانه تراریوم‌های باز هیچ درپوشی ندارد. تراریوم های ما از نوع بسته هستند. نحوه نگهداری از تراریوم عموما تراریوم ها نیاز های یکسانی دارند که به ۳ بخش تقسیم می شود : نور ، رطوبت و تهویه. نور :گیاهان برای عمل فتوسنتز به نور نیاز دارند.به همین خاطر در تراریوم از گیاهانی استفاده می شود که به کمترین میزان نور برای فتوسنتز نیاز دارند، اما باز هم بدون نور امکان رشد نیست. معمولا نورهای مصنوعی بهترین گزینه برای تراریوم هستند. شما می توانید تراریوم را در محیطی مانند انباری ، زیرزمین یا حتی ایستگاه مترو که کمترین میزان نور را هم ندارند، نگاهداری کنید، به شرطی که از نور مصنوعی استفاده کنید. رطوبت : تراریوم همانند یک گلخانه که همه چیز در آن کنترل شده است، عمل می کند. رطوبت معمول در یک تراریوم باید بین ۷۵ تا ۸۵ درصد باشد. میزان بیشتر رطوبت باعث بیماری و قارچ می شود و کمتر آن باعث از بین رفتن شادابی و رشد کمتر گیاهان. علاوه بر بسته بودن محیط تراریوم که رطوبت را خارج نمی کند، استفاده از خاک مخصوص که رطوبت را زمان بسیار طولانی در خود نگاه می دارد نیز تاثیر بسیار دارد. آبیاری :آبیاری تراریوم معمولا ماهی یکبار در فصول سرد و ماهی دو بار در فصول گرم است. اما این در مورد همه مکان ها یکسان نیست ممکن است خانه ای در زمستان دمای متعادلی داشته باشد و خانه ای دمای بسیار گرمتری به همین خاطر زمان و مقدار دقیق آن بستگی به محیط نگهداری دارد. شما با باز کردن درب تراریوم و اسپری آب روی جداره داخلی می توانید تراریوم خود را آبیاری کنید. پس از آبیاری حتما درب تراریوم را ببندید. تهویه :همانطور که ما نیازمند هوای تازه و اکسیژن برای زنده ماندن هستیم. گیاهان نیز این نیاز را دارند. اما سیستم تراریوم به شکلی است که خود گیاه اکسیژن لازم را برای خود تهیه می کند.

  راهنمای خرید اینترنتی قرص رینفولتیل فارمالایف بسته 60 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تراریوم مدل آزالیای خوابیده


ویژگی و مشخصات تراریوم مدل آزالیای خوابیده

تصاویر برای تراریوم مدل آزالیای خوابیده

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تراریوم مدل آزالیای خوابیده

برچسب های لازم برای تراریوم مدل آزالیای خوابیده

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تراریوم مدل آزالیای خوابیده |
خرید اینترنتی تراریوم مدل آزالیای خوابیده |
مشخصات و قیمت تراریوم مدل آزالیای خوابیده |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تراریوم مدل آزالیای خوابیده رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول