راهنمای خرید اینترنتی تردمیل پروتئوس مدل PST 5100

راهنمای  خرید اینترنتی تردمیل پروتئوس مدل PST 5100دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تردمیل پروتئوس مدل PST 5100 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تردمیل, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تردمیل/

 

نقد و بررسی تردمیل پروتئوس مدل PST 5100

محصول مورد نظر شما یعنی تردمیل پروتئوس مدل PST 5100 در برند تردمیل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تردمیل پروتئوس PST 5100. قدرت موتور این تردمیل ۳.۵ اسب بخار است که به موجب دارا بودن قدرت موتور بالا، این تردمیل قادر به تحمل وزن تا ۱۳۰ کیلوگرم است. علاوه بر این محدوده سرعت این تردمیل نیز بیش از سایر انواع تردمیل خانگی پروتئوس است.این تردمیل دارای ۲۵ برنامه پیش فرض،برنامه HRC و برنامه کنترل ضربان قلب می باشد. این محصول قادر است مسافتی بین ۱ تا ۲۰ کیلومتر را طی کند. محدوده حرکتی این تردمیل که در واقع ابعاد تسمه تردمیل است، معادل ۵۱ در ۱۴۲ سانتی متر است. تنظیم شیب در این تردمیل به صورت برقی است و تا ۲۰ درجه قابل تنظیم است، جهت راحتی کاربر کلید تنظیم شیب و سرعت روی دسته قرار داده شده است. از ویژگی های این تردمیل محل قرار گرفتن قمقمه آب، پخش موسیقی و داشتن اسپیکر است. قابلیت تاشوندگی در این دستگاه باعث می شود در صورت کمبود فضا بتوان تردمیل را جمع کرد و البته نصب مجدد آن به وسیله جک گازی انجام می شود.ئاین تردمیل دارای جک گازی است که این امکان را فراهم می کند تا در هنگام راه اندازی تردمیل، تردمیل به صورت آهسته و اصولی باز شود. در نتیجه کم ترین آسیبی به تردمیل در هنگام باز شدن نمی رسد. این تردمیل دارای ضربه گیر SDS و ضربه گیر Anti shock نیز است. ضربه گیر مانع از ورود ضربات شدید به ستون مهره کاربر در هنگام تمرین می شود. این دستگاه مجهز به گیره ایمنی ست تا در صورت از بین رفتن تعادل کاربر حین تمرین گیره از دستگاه جدا شده و منجر به خاموش شدن موتور تردمیل شود.

  راهنمای خرید اینترنتی قمقمه دبلیو ام اف مدل waterk گنجایش 0.5 لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تردمیل پروتئوس مدل PST 5100


ویژگی و مشخصات تردمیل پروتئوس مدل PST 5100

تصاویر برای تردمیل پروتئوس مدل PST 5100

برچسب های لازم برای تردمیل پروتئوس مدل PST 5100

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تردمیل پروتئوس مدل PST 5100 |
خرید اینترنتی تردمیل پروتئوس مدل PST 5100 |
مشخصات و قیمت تردمیل پروتئوس مدل PST 5100 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تردمیل پروتئوس مدل PST 5100 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول