راهنمای خرید اینترنتی تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B

راهنمای  خرید اینترنتی تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779Bدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, تفنگ, تفنگ و مبارزه, سرگرمی و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/تفنگ و مبارزه/تفنگ/

 

نقد و بررسی تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B

محصول مورد نظر شما یعنی تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B در برند تفنگ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بازی کردن با تفنگ اسباب بازی می تواند به ارمغان آورنده ی هیجان بسیار زیادی برای کودکان و نوجوانان باشد. آن ها می توانند برای این بازی به دنیای خیالی شان بروند. و در نبردی جذاب و نفس گیر یک دنیا سرگرمی را برای خود به ارمغان اورند. این گونه بازی ها عموما با تعقیب و گریز های کودکانه همراه است .و این امر می تواند کودک را به لحاظ فکری و بدنی درگیر کند. و این امر می تواند بهترین نتیجه را از یک بازی به بار بیاورد.تفنگ کلت لیزری اسباب بازی مدل P-779B بسیار زیبا و مشابه نمونه واقعی ساخته شده است.
این کلت مدل ساچمه ای می باشد و برای طراحی این کلت ,جزییات بسیار زیادی رعایت شده است. این کلت از جنس پلاستیک ساخته شده است و دارای کیفیت بسیار بالایی میباشند .بسیار خوش دست است و در شلیک پر قدرت است. این کلت دارای یک بسته تیر پلاستیکی است.
تفنگ کلت لیزری اسباب بازی مدل P-779B دارای وزن خالص ۲۰۴ گرمی می باشد.از آنجایی که کلت های فلزی ساچمه ای همگی نیاز به مسلح کردن دارند .و باید برای هر بار شلیک گلنگدن آنها به عقب کشیده شود. یکی از نرم ترین گلنگدن ها را دارد. ضمن اینکه از آنجایی که ضرب کمتری دارد. نسبت به دیگر کلت های فلزی ساچمه ای , ایمن تر است.
قابلیت پرتاب ساچمه ی ۶ میلیمتری را دارند.در استفاه از کلت های تیر پرتابی باید توجه داشت که به هیچ وجه نباید انسان یا حیوان اشیا قیمتی را نشانه گرفت.

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل دختر خرگوشی ارتفاع 40 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B


ویژگی و مشخصات تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B

تصاویر برای تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B

برچسب های لازم برای تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B |
خرید اینترنتی تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B |
مشخصات و قیمت تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تفنگ بازی مدل کلت لیز دار کد P-779B رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول